Два часа загуби Марк Уебър в третия ден изпитания на Херес, но въпреки това направи 115 тура и даде най-добро време от общо 11-е пилоти на трасето. Австралиецът единствен слезе под 1:20 мин за обиколка в рамките на тестовете за износване на гумите и настройки на шасито.
– Определено показваме добра форма по отношение на издръжливостта, но е нужно да работим и по представянето. Никога не знаем докъде са стигнали съперниците. В момента сме в добра позиция за първия старт, като всички ще имат подобрения за Бахрейн – коментира Уебър. – Продължаваме напред, за да можем по-нататък да разбираме болида си още по-добре.
Фернандо Алонсо извади повече късмет от Фелипе Маса, след като днес валежите на Херес спряха и трасето най-после изсъхна. Двукратният световен шампион завъртя 132 обиколки и остана удовлетворен от поведението на Ферари F10.
– Доволен съм, тъй като успяхме да натрупаме километри на суха писта. Резултатите са позитивни, тъй като опознаваме автомобила си. Усещането ми за F10 се подобрява с всеки изминал ден [зад волана]. Стъпка по стъпка ще изпълним всичко – категоричен бе испанецът.
Над 100 тура бе равносметката и за Дженсън Бътън с Макларън МР4-25, като той и екипът му също бяха щастливи от възможността най-накрая да проведат конструктивен тест на слънце. Дори вятърът не попречи на тима и планираното техническо развитие. Дженсън заяви, че е щастлив от постигнатото, а инженерите му са доволни, че толкова бързо се вписва в отбора.
Нико Хюлкенберг седна зад волана на FW32.
– Най-накрая тестове на сухо! – бе възклицанието и на техническия директор на тима от Гроув Сам Майкъл. – Сутринта Нико тренира спирания в бокса, а следобед направи симулация на надпревара. Проблемът, заради който спря на трасето, бе в хидравликата.