Отборът на Ред Бул доминира във втората свободна тренировка в Сингапур. Себастиян Фетел постигна изключително време, оставяйки на повече от 0,6 сек своя съотборник Марк Уебър. Трета и четвърта позиция заеха Нико Розберг и Люис Хамилтън от екипа на Мерцедес, които обаче бяха с повече от секунда по-бавни от първия. Петата позиция бе за преследвания от проблеми с кормилната уредба Ромен Грожан с Лотус, а шести остана Фернандо Алонсо с Ферари. Десетката се допълни от Бътън (Макларън), Райконен (Лотус), Сутил (Форс Индия) и Перес (Макларън).
Работата във втората част на квалификацията започна още с отварянето на питлейна. Температурите бяха спаднали незначително спрямо тези от сутринта и тази на въздуха бе със стойност от 29 градуса, докато асфалта бе загрят само с градус повече.
Пилотите на Ред Бул започнаха с две различни задни крила, като целта бе да се избере по-добрия вариант за градското трасе в Сингапур. Още с първата си обиколка във втората сесия Фетел подобри времето на Люис Хамилтън от сутринта. Въпреки че доста от пилотите изразиха мнение, че гумите медиум са прекалено твърди за това трасе, световният шампион явно не изпитваше проблеми със загряването им.
Подобно на първата свободна тренировка, Ромен Грожан бе принуден да изчака известно време преди да започне своята работа, заради проблеми с кормилната уредба на своя Лотус.
На Люис Хамилтън бяха необходими три обиколки, преди да успее да доближи времето на Фетел. Въпреки че бе по-бърз в първите два сектора, англичанинът в крайна сметка изостана с 0,3 сек от водача, заемайки второ място.
Подобно на своя съотборник, Марк Уебър постигна чудесно време още в първата си бърза обиколка. Австралийският пилот на Ред Бул изпревари с почти 0,4 сек Фетел и зае първата позиция. Сравнението между двете задни крила обаче изглежда бе трудно, защото само секунди по-късно германецът успя да си върне първата позиция. Уебър обаче нямаше намерение да се отказва и след нов опит отново се оказа начело.
Първите опити със супер меката смес започнаха около половин час след началото на сесията. Даниел Рикиардо от екипа на Торо Росо записа второ време, врязвайки се между пилотите на Ред Бул. Скоро обаче и те сложиха по-меката смес, в резултат на което Фетел подобри значително времето си, постигайки време от 1:44,249 мин. Уебър бе втори на 0,6 сек. след съотборника си. При това си излизане със супер меките гуми обаче австралиецът закачи бетонната стена и се прибра в бокса, за да бъде проверена целостта на окачването му. Притеснения имаше и за скоростната кутия, която също можеше да е пострадала при „целувката“ на задните гуми със стената. Подобна случка съвсем скоро имаше и Фелипе Маса от екипа на Ферари.
Люис Хамилтън отново постигна трети резултат, но бе на повече от 1 секунда зад водача. Скоро обаче неговият съотборник Нико Розберг успя да го изпревари.
Скоро започнаха и дългите серии от обиколки с по-меките гуми. Тук предимството отново изглеждаше, че е на страната на Ред Бул. Екипите на Лотус и Мерцедес изглеждаха с близко темпо, а Ферари отново изглеждаше едва четвърта сила. При симулацията на състезание с медиум сместа ситуацията изглеждаше по подобен начин. Повечето състезатели избраха последната част от сесията именно за дълга серия от обиколки с по-твърдата смес.