Себастиян Фетел и Марк Уебър заеха първите две места във втората тренировка на пистата Буд пред вратите на Делхи. В Индия пилотите на Ред Бул отново доминираха над останалите и дадоха заявка за спечелването на поредна победа за сезона. Ромен Грожан (Лотус) и Люис Хамилтън (Мерцедес) заеха трета и четвърта позиция, а местата в топ 10 допълниха Фернандо Алонсо (Ферари), Нико Розберг (Мерцедес), Фелипе Маса (Ферари), Кими Райконен (Лотус) и пилотите на Макларън, Серхио Перес и Дженсън Бътън.
Температурите в Индия се повишиха леко спрямо сутрешната сесия, тази на въздуха достигна 30 градуса, а тази на асфалта бе близо 40 градуса.
За разлика от първата свободна тренировка пилотите бързаха да излязат на пистата. Доста активен бе и Фернандо Алонсо, който загуби доста време сутринта заради проблеми със скоростите. Голямата част от пилотите правеха изпитания с по-твърдите гуми медиум, докато Райконен и Фетел сравнително рано сложиха меките. Двамата се появиха на пистата с тях след по-малко от половин час след началото на втората сесия, явно уточнили баланса си с медиум сместа.
Неприятностите на Фетел със системата KERS, който го преследваха в Япония явно продължава. Германецът остана без нея само десет минути след началото на сесията, но това изглежда не влияеше особено на представянето му. Той поведе след първите си опити с по-твърдите гуми, а в последствие подобри времето си и с меките, и то се оказа недостижимо за дълго време за останалите.
Марк Уебър се доближи на малко под 0,3 сек до съотборника си и зае второто място, потвърждавайки превъзходството на Ред Бул. Грожан бе трети, а Алонсо четвърти след бързите обиколки с по-меката смес. Розберг, Маса, Райконен и Перес пък оформяха втората четворка.
Усилията на повечето пилоти се насочиха най-вече към намирането на баланс с меките гуми в дълга серия от обиколки, но имаше и такива, които продължиха да търсят време и в бърза обиколка. Грожан и Хамилтън успяха да подобрят постиженията си, заемайки трета и четвърта позиция.
В Ред Бул пък продължаваха опитите да изгладят проблемите на Фетел със системата KERS, която според изчисленията на екипа струваха 0,3 сек на пилота на обиколка. Въпреки че разликата в бърза обиколка между двете смеси бе сериозна, повече от 0,7 сек на обиколка в полза на по-меките, в дълга серия медиум сместа изглежда даваше възможност за постигането на по-добри и константни времена.
Около час след началото на сесията в Ред Бул решиха отново да се върнат върху излизанията с медиум сместа в опит да сравнят износването на двата типа в дълга серия.
Малдонадо подобно на първата сесия имаше проблем със закрепването на колело. След като предната му дясна гума бе явно пред падане той се отправи към бокса, но успя да стигне само до входа му, където гумата се пръсна. На повторенията ясно се видя, как гайката на колелото му излетя.
Този инцидент беляза последната част от сесията и след него сериозни размествания в класирането не настъпиха.