Екипът на Ред Бул бе разочарован от изхода на Гран при на Сингапур. Себастиан Фетел се класира 4-и, а Марк Уебър не финишира. Така три старта преди края на шампионата във Формула 1 за 2009 г. немският пилот изостава от Дженсън Бътън (Браун Гран при) с 25 точки. Дори и математическите шансове на съекипника му да се бори за титлата пък изчезнаха след удара му в предпазна бариера.
– Стартът ми не беше толкова добър от мръсната страна на пистата, но след това състезанието ми бе доста добро, докато ме наказаха – разясни Фетел. – Бяхме на ръба със спирачките – вдигах си крака от педала по-рано от нормалното, натисках го по-плавно, когато бях в трафик. Понякога намалявах, за да ги охладя малко преди да мога пак да вървя с обичайното темпо – винаги трябва да слушаш автомобила си. Що се отнася до шампионата, в историята има много примери за това как може да завърши, колко много варианти съществуват. Подходът ни към следващите състезания ще е да се опитаме да спечелим полпозишъна и победата.
Проблем със спирачките доведе и до катастрофата, в резултат на която Марк Уебър отпадна от надпреварата. Екипът ги огледа при спирането му в пита и реши, че може да продължи, но се оказа, че не работят.
– Първият тур бе доста напрегнат, както се очаква да е на улична писта. Аз се борих с Фернандо [Алонсо] в 7-и завой и двамата излязохме от трасето. Около 9 обиколки по-късно трябваше да го пусна, но за съжаление [Тимо] Глок бе по средата тогава и се наложи и той да мине. Според мен нещата бяха 50 на 50, но решението на стюардите бе такова – каза Уебър.