Рано е да се прецени дали направените в Макларън промени са успешни, заяви главният изпълнителен директор на Макларън Груп Рон Денис.
Отборът проведе сериозно преструктуриране, след като англичанинът се върна начело на компанията през януари тази година. Според него обаче резултатите от процеса могат да станат ясни едва в края на 2015 г. Догодина Хонда се връща във Формула 1 като доставчик на задвижващи системи за тима от Уокинг и тепърва ще има още много сериозни промени.
– През следващите три месеца ще има още промени, като основната цел е колата да работи както трябва. Когато събираш определени хора заедно, се изисква време – нещата не се случват за месец-два. И след това трябва да оформиш всичко, за да си сигурен, че работи гладко. При идването на нов голям спонсор като например БАТ (Бритиш Американ Табако), първото нещо е да си направят нови моторхоуми. Все едно е голям цирк. Но хората откриват, че на резултатите им трябва малко повече време да дойдат. Желанието да изглеждаш различно е неизбежно, но не трябва да се започва от там. Всичко това – как изглеждаме, какво правим – ще дойде по-късно. Това е пълна промяна и отнема време. Резултатите от състезанията ще са видими на всеки две седмици, но определено бих предпочел след година-две да сме компанията, с която се сравняват – тогава, когато всичко ще си е по местата – обясни Денис.
В началото на настоящия сезон той дори каза, че Макларън ще спечели старт от Формула 1 тази година. Това не изглежда особено вероятно, но се залага много на направените промени. Управленската структура бе изцяло сменена – вече няма един шеф на тима. Вместо това бе назначен рейсинг директор (нова позиция) на Макларън Рейсинг – Ерик Булие. Сам Майкъл остана спортен директор, а Джонатан Нийл е управляващ директор и освен това изпълнява функциите на главен изпълнителен директор – новосъздадена от Денис позиция за спортната част от Макларън Груп, на която обаче още няма назначен човек.
Последното попълнение в техническия екип е Питър Продрому. Той започна работа в началото на тази седмица, като официално зае длъжността на главен инженер.