Нико Розберг успя да оглави класирането и след втората свободна тренировка, въпреки че в края ѝ претърпя сериозен инцидент. Задната дясна гума на германския пилот на Мерцедес се пръсна при скорост от близо 250 км/ч. но въпреки това той успя да предотврати забиване в мантинелите. Втори остана Люис Хамилтън, а трети и четвърти се наредиха пилотите на Ред Бул, Даниел Рикиардо и Данил Квят. Ред Бул потвърди напредъка, демонстриран в Унгария и изглежда отново ще е сред отборите спорещи за място на подиума.
Кими Райконен (Ферари) и Нико Хюлкенберг (Форс Индия) заеха пето и шесто място, а десетката се допълни от Ромен Грожан (Лотус), пилотите на Заубер Маркус Ериксон (претърпял също сериозен инцидент) и Фелипе Насър, а едва десети завърши Себастиян Фетел от екипа на Ферари.
Температура на въздуха в началото на втората част бе 22 градуса, а тази на асфалта достигна 38 градуса.
Райконен поведе за кратко в началото на втората част, но скоро времето му бе подобрено от Данил Квят. Руснакът остана начело до и след първите опити на Розберг и Хамилтън, които се наредиха втори и трети. След няколко минути все пак Розберг успя да излезе начело, подобрявайки минимално времето си от сутринта. Квят пък бе на по-малко от 0,1 сек зад него. Доброто представяне на Ред Бул бе потвърдено и след излизането на Даниел Рикиардо, който зае второ място след първия си опит на едва 0,028 сек. зад водача Розберг.
Промените по задвижващата система на Хонда изглежда поне за момента не даваха очаквания резултат, като Фернандо Алонсо и Дженсън Бътън губеха по 0,8 сек в първия сектор, включващ старт-финалната права, първия завой Сурс, легендарния О Руж и дългата права Кемел.
25 минути след началото на втората сесия Себастиян Фетел първи от всички пилоти излезе на пистата с меките гуми и поведе. Представянето на германеца обаче изглеждаше доста скромно, защото времето му бе само с 0,1 сек по-добро от даденото от Розберг с по-твърдата смес. Още от сутринта изглеждаше, че той има трудности с намирането на точния баланс на колата. Това се потвърди и от излизането на Маркус Ериксон, който също с меките гуми успя да подобри времето на пилота на Ферари с 0,2 сек.
Състезателят на Заубер обаче не остана за дълго начело след като при своя първи опит с меката смес Розберг подобри своето време с почти 1,7 сек и убедително поведе. Хамилтън зае втора позиция на 0,3 сек зад съотборника си, а трети на повече от секунда от водача застана Райконен.
Ред Бул потвърдиха добрата си форма, като след първите си излизания с меките гуми Рикиардо и Квят се наредиха зад пилотите на Мерцедес на трето и четвърто място. Райконен остана пети, а времето му бе изравнено от Нико Хюлкенберг, който зае шестата позиция.
Скоро пилотите започнаха дълги серии от обиколки за да проверят издръжливостта на меките гуми.
Половин час преди края на втората сесия задна дясна гума на Нико Розберг се пръсна при излизането си от Стевло със скорост от близо 250 км/ч. Германецът с мъка успя да удържи колата да не се забие в мантинелите. За негов късмет на мястото на инцидента имаше и доста сериозна зона за сигурност, което му помогна значително. Въпреки това тренировката бе спряна, за да бъдат разчистено трасето от остатъците от гумата и карбонови частици.
Сесията бе подновена 15 минути преди края, като почти всички пилоти излязоха на пистата. Тренировката обаче отново бе прекратена, след като Маркус Ериксон допусна грешка на Пуон и се заби в гумените бариери.
Измъкването на колата му извън пистата отне време и тренировката бе подновена едва пет минути преди края ѝ. Въпреки това всички с изключение на претърпелите инциденти излязоха на пистата. Мерцедес пък пратиха Хамилтън с медиум сместа на трасето, докато бъде направен анализ на спуканата от Розберг гума.