Решението за изваждането на време от общия резултат на Карлос Сайнц след края на втория ден бе ревизирано. В неделната отсечка испанецът загуби повече от 21 минути и след финала се оплака от проблем с навигационната система. Именно заради това бе подадена контестация, след разглеждането на която Сайнц бе върнат на върха. От екипа на X-raid и Тойота обаче подадоха контра обжалване, след което колата на испанеца отново бе проверена. В понеделник вечерта бе установено, че резервната навигационна система на колата на Сайнц е била изправна и заради това първоначално извадените минути са били върнати.
След като испанецът имаше сериозни проблеми с електрониката на колата си в понеделник, той загуби още 20 минути и се срина до десетото място. Водач продължава да бъде Стефан Петерханзел от екипа на X-raid.
„Администриращият орган на състезанието взе решение на 6 януари вследствие на контестация от състезател номер 303 на базата на частичен технически анализ, доказващ проблем в главната навигационна система“, обясняват организаторите. „След по-задълбочен анализ, базиран на финалния рапорт направен от ERTF, обаче бе разкрито, че резервната GPS система е функционирала нормално.“