Проблем с хидравликата е довел до спирането на Макс Верстапен в края на втората тренировка за Гран при на Мексико. Пилотът на Ред Бул бе най-бърз и в двете сесии, но 10 мин преди края на втората пресече първия шикан и спря в зоната за сигурност, като от спирачките излизаше дим.
Първоначално се предполагаше, че проблемът е именно в тях. Спортният директор на тима Кристиан Хорнер обясни пред Sky Sports, ще става въпрос за повреда в хидравликата.
„Това е някакъв тип хидравличен проблем, каза Хорнер. – Трябва да разберем какво го е причинило. Ако е нужна смяна на двигателя, Макс има един вече използван на разположение. Затова всичко би трябвало да бъде наред и да няма наказания в решетката.
Проблемът за Макс дойде изведнъж, като воланът му стана много тежък за управление. Той разумно спря колата и сега трябва да видим какво се е случило. Той се чувства много комфортно на тази писта. Даниел също имаше страхотна сесия. В дълга серия темпото ни изглежда добре.“
Самият Верстапен коментира: „Засега не съм притеснен. Не сме сигурни какъв точно е проблемът, но най-вероятно е хидравличен. Може би ще имаме възможност да се борим за полпозишъна в квалификацията, като разполагаме с достатъчно притискане и механичен грип.“
Рикиардо пък заяви, че би било наивно Мерцедес и Ферари да бъдат отписвани от битката за първите места след петъчния ден, в който Ред Бул имаше голяма преднина в една бърза обиколка с малко бензин и в дълга серия с много гориво.
„Сигурен съм, че Ферари и Мерцедес ще са силни утре, каза австралиецът. – Надявам се да не се случи така, но може да има битка между 6-има пилоти за полпозишъна. Това ще бъде вълнуващо. Ключово ще е да се направи чиста бърза обиколка. Тук е много хлъзгаво и е лесно да се допусне грешка.“
Fastest in FP1 👊
Fastest in FP2 👊
But there was a slight sting in the tail for @Max33Verstappen late on in Mexico on Friday 👀#MexicoGP 🇲🇽 #F1 pic.twitter.com/EWJrihEcqm
— Formula 1 (@F1) October 26, 2018