В интервю за списание Autocar, генералният директор на Ферари – Амедео Фелиса, потвърди, че новият лимитиран супер-модел на Ферари, който ще замести Енцо, ще бъде задвижван от V8 двигател с два турбокомпресора.
Сегашното Енцо се задвижва от атмосферен 6-литров V12 мотор.
Освен това Фелиса също така опроверга още няколко слуха, свързани с италианската марка. Първият гласи, че компанията обмисля възможността за внедряване на 6-цилиндрови агрегати в някои от моделите си. Засега обаче подобно нещо не се очаква, тъй като освен всичко друго, самите клиенти на марката също не изявяват желание за това.
Новият директор на Ферари също така уточни, че Ферари не смятат да увеличават употребата на карбон в своите модели – тенденция, която в момента се наблюдава при някои от останалите производители на суперавтомобили.
„Факт е, че в момента никой не разбира наистина какво точно се случва, когато една карбонова структура се повреди“, уточни Фелиса, който разясни позицията на компанията си и що се отнася до производството на автомобили с четири врати. Той бе пределно ясен, че Ферари нямат абсолютно никакво намерение да пускат на пазара подобен модел, тъй като това по никакъв начин не отговаря на репутацията на марката, а и основателят й – Енцо Ферари, никога не би го одобрил.
„Ако искате четириврато Ферари, имаме Мазерати„, лаконичен е италианецът.