Пирели може да направи гуми, които да имат по-широк работен прозорец за 2020 г. Това заяви спортният директор на италианския доставчик Марио Изола.
През тази година продуктите на Пирели са с относително по-тесен такъв и са по-тънки с 0.4 мм, което води до проблеми със загряването им при някои отбори. Сред тях най-много оплаквания имат Хаас и Ферари.
„Това, което се опитваме да направим за следващата година, е да се фокусираме върху работния прозорец на гумите и да го направим по-широк, каза Изола. – А за 2021 г. ще имаме 18-цолови гуми, но без чохли.
Затова ще трябва да ги направим така, че те да генерират сцепление от 20 до 120 градуса. Но не смятам, че липсата на покривалата на гумите ще създаде проблеми.“
Според Изола увеличеното внимание върху работния прозорец на гумите тази година е в резултат от много малките разлики между отборите в средата на колоната.
Там всяка десета е от огромно значение, а излизането от работния прозорец на гумите може да доведе до загуба на няколко десети на обиколка.
Работни температури на типовете гуми тази година в градуси по Целзий:
C1: 110-140C
C2: 110-135C
C3: 105-135C
C4 – 90-120C
C5 – 85-115C