Peugeot ще въведе нощна смяна от 2 юни тази година, за да отговори на повишеното търсене на новия модел 308, който бе избран за Кола на 2014 г. в Европа. Компанията подкрепя по този начин и представянето на 308 SW.
Допълнителната смяна ще доведе до откриването на 600 работни места. Peugeot вече има над 60 000 поръчки за Peugeot 308. Автомобилът бе официално представен през есента на 2013 г., а скоро (през април) ще дойде и версията 308 SW. При това положение брандът увеличава капацитета на завода си в Сошо до 1563 коли на ден.
Новият Peugeot 308 SW е напълно преосмислен и взима само името от своя предшественик. За пръв път Peugeot 308 SW ще бъде представен на Автомобилното изложение в Женева през март 2014. През пролетта продажбите му ще стартират първо във Франция, а след това и в другите европейски държави.
Дизайнерите на Peugeot са създали забележително комби, което е динамично, с широка следа, елегантно и спортно (дължина 4,58 м и височина 1,47 м). Щедрите му размери позволяват да бъде отговорено на очакванията на клиентите, които отдават голямо значение на фундаменталните ценности на комби автомобила: обем, простор, модулност и практичност.
Както и при хечбека, новият Peugeot 308 SW се възползва от новата Efficient Modular Platform (EMP2), гарант за лекота и динамична ефективност. В резултат на това новият Peugeot 308 SW е със 140 кг по-лек от своя предшественик. Удоволствието от шофирането, което осигурява, го поставя решително срещу другите конкурентни комби модели.
Euro 6 бензиновите и дизелови двигатели, които ще се предлагат от лансирането на модела, гарантират забележителни динамични нива. BlueHDi версията, отделяща само 85 г/км емисии CO2, поставя нов еталон в сегмента.
Във вътрешността на автомобила модерният и новаторски Peugeot i-Cockpit внася нова атмосфера и усещания за водача и пътниците. Качеството, внесено в новия Peugeot 308 SW, се демонстрира от грижата към всеки детайл като целта е била автомобилът да се нареди сред най-добрите, затвърждавайки качественото придвижване на марката нагоре.
308 SW ще се снабдява с двигатели, произвеждани в заводите в Тремери и Дуврен (Франция).