Peugeot записа 1 553 000 продажби на автомобили през 2013 г. в световен мащаб, като реализацията бе стабилна спрямо представянето през 2012-та. Спадът в общите продажби (асемблирани автомобили + комплекти с елементи за асемблиране, -8,7%) през миналата година се дължи изцяло на спирането на доставките на комплекти с елементи за асемблиране за Иран през април 2012 (-144 000 бройки).
Марката отбелязва и перспективи за растеж през 2014 г. Това е възможно благодарение продължаването на динамичния продуктов план и разширяване гамата на Peugeot 308 с нов силует (SW) и нови двигатели, обновяване на моделите от А-сегмента, развитие на лекотоварната гама (K3/K4 сегмент), успех на скорошните продуктови лансирания (2008, 301, 308, 3008 в Китай и т.н.), продължаване на стратегията за препозиционирането на марката, очаквано възстановяване на пазарите в Южна Европа, което ще благоприятства увеличаването на продажбите на марката в Европа.
През 2013 марката Peugeot продължи обновяването и разширяването на продуктовата си гама. Peugeot 208 предстои да надхвърли 600 000 бройки, произведени в Европа и Бразилия от лансирането на модела през 2012. През 2013 (за 11 месеца) моделът 208 заздрави позицията си на подиума в оспорвания европейския В сегмент, особено във Франция, Белгия и Люксембург, Холандия, Португалия, Дания. През пролетта на 2013, сагата на наследника на серията 200 бе увенчана с две емблематични версии: 208 XY и 208 GTi, чиито поръчки до края на декември достигнаха близо 9500.
В бързо разрастващата се CUV категория в В сегмента, градският кросоувър Peugeot 2008, с повече от 82 000 поръчки след лансирането му през пролетта на 2013, достигна ниво на успех, което надхвърли очакванията към момента.
В края на декември с повече от 35 000 поръчки, малко над три месеца в продажба, дори преди лансирането му във Великобритания, новият Peugeot 308 постигна нива на успех, надхвърлящи амбициозните планове, които първоначално му бяха поставени.
Като нов инструмент за завоевания в развиващите се пазари (93% от продажбите са извън Европа), и с наскоро стартираното производство и продажби в Китай, през 2013 бяха продадени над 67 000 бройки Peugeot 301. Той остави сериозен отпечатък особено в Алжир и Турция. През 2014 г. Peugeot 301 ще допринесе за увеличаване на продажбите на марката с капацитета си от 130 000 продажби по света (65 000 от които в Китай).
През 2013 с 338 000 бройки, премиум автомобилите представляваха над 1/5 (22%) от общите продажби на марката, което е с 4% повече (18%) спрямо 2012. От тях 89 000 са продажбите на Peugeot 508, във версиите му с двигател с вътрешно горене и HYbrid4, 30% от които са осъществени в Китай. Кросоувърът 3008/3008 HYbrid4 спечели 141 000 клиента, особено в Европа и Китай, а от градския кросоувър 2008 до крайния клиент достигнаха 74 000 бройки. От своя страна RCZ заедно с разширената гама с радикалната R версия, разработена от Peugeot Sport, привлече над 9200 клиента, докато купе-кабриолетите и 4008 SUV се реализираха съответно в тиражи от 14 500 и 9100 бройки.
На фона на ценово ориентирания европейски пазар за леки и лекотоварни автомобили, взимайки впредвид лекия спад от 1,6% и стабилизирането на продажбите през втората половина на годината, през 2013-та Peugeot възприе един последователен търговски подход, давайки предимство на по-рентабилните пазари. Марката подобри представянето си на Стария континент през 2013 спрямо 2012 г.: спад от 11,7% през първото тримесечие, след което регистрациите се възстановиха в течение на годината, за да се стигне до ръст от 3,5% през последното тримесечие.
С 673 000 произведени автомобила, процентът на продажбите на Peugeot извън Европа скочи от 39 на 43%, което е в унисон с целта на марката до 2015 да достигне до реализиране на 50% от продажбите си извън Европа.
В Китай, най-големият автомобилен пазар в света, брандът се представя по-добре от планираното с ръст от 25,8% (+19% за пазара), общи продажби от 272 000 и пазарен дял от 1,8% (1,7% през 2012). В Латинска Америка (Аржентина, Бразилия, Чили, Мексико) регистрациите нараснаха с 4,6%, доста над общия пазарен ръст (+2,9%). В Русия, където пазарът се сви с 5,4% през 2013, марката реши да ограничи продажбите си, тъй като печалбите бяха сериозно повлияни от неблагоприятния курс евро-рубла.