PEUGEOT ще представи Лъв с изключителни размери на Автомобилния салон в Женева на 8 март. Тази скулптура символизира гордостта, силата и превъзходството на марката и нейната над 200-годишна история.
Това забележително и неподвластно на времето произведение на изкуството е създадено от дизайнерите на PEUGEOT Design Lab. Това е новият посланик на PEUGEOT.
PEUGEOT представя новия посланик на марката на Автомобилния салон в Женева. Лъвът е монументално артистично творение с дължина от 12,5 метра и височина от 4,8 метра. Той въплъщава гордостта на цялата марка – гордост, че е издигнала PEUGEOT до стандарт за качество без компромис, ангажимент, заложен дълбоко в ДНК-то на марката.
Емблемата на PEUGEOT през последните 160 години – Лъв, ходещ по стрела – е създадена през 1858 г. Тя символизира трите качества на трионите PEUGEOT, които марката е произвеждала: гъвкавост, здравина и скорост на рязане. Стрелата символизира скоростта.
Скулптурата е създадена от дизайнерите на PEUGEOT Design Lab. Тяхната мисия е да използват целия експертен опит на PEUGEOT, за да разработват неавтомобилни продукти за марката PEUGEOT и да работят с клиенти извън автомобилния бранш.