Пилотът на Repsol Honda Team Дани Педроса остана непобеден в тридневните тестове на пистата Сепанг в Малайзия. Нещо повече – испанецът постигна в последния ден 2:00,100, което е нов рекорд на пистата. Досега той принадлежеше на Хорхе Лоренсо – 2:00,334, поставен миналата година.
Така през двуседмичната пауза, който предстои Педроса ще бъде най-бързият пилот за новия сезон, след като и в трите дни постигна най-добро време. Неговият съотборник Марк Маркес направи първата си катастрофа с новия мотоциклет сутринта, а след това продължи тестовете с втората си машина. Той обаче остана четвърти – на 6 десети, за разлика от първите два дни, когато влизаше неизменно в топ 3.
Втори, на 3 десети в последния ден стана Лоренсо (Yamaha Factory Racing), който симулираше състезание в следобедните си излизания на пистата. Неговият съотборник Валентино Роси най-после успя да премине границата от 2:01, като постигна 2:00,542 и зае трето място след съотборника си. Той направи бързата си обиколка следобед, като бе с близо десета по-бърз от Маркес. Последният, който премина границата от 2:01 за обиколка бе Кал Кръчлоу с миналогодишната машина на Monster Yamaha Tech 3.
Щефан Брадъл (LCR Honda MotoGP) без малко не успя да премине въпросната бариера, като даде 2:01,003, но показа страхотна форма и бързи със своя RC213V. Пилотът на Go & Fun Honda Gresini Алваро Баутиста даде 7-о време, като работеше върху геометрията на байка си и новото окачване Showa. Новакът в Tech 3 Брадли Смит продължи да върви напред и нагоре. Стана 8-и, като се учеше да е по-бърз в завоите. Брадли също симулираше състезание във втората половина на деня и тогава постигна най-доброто си време.
Отборът на Ducati определено показа прогрес, въпреки че изоставаха с повече от секунда и в трите дни от Педроса. Ники Хейдън завърши 9-и, а веднага след него, на 1 десета бе съотборникът му Андреа Довициозо. Тестовият пилот на Yamaha Кацуюки Накасуга не можа да влезе в топ 10, но изпревари Алекс Еспаргаро (Power Electronics Aspar), който е първият пилот с машина CRT – 12-и и с изоставане на 2.5 сек. от първия. Алекс измести от тази позиция италианския новак на Pramac Team Андреа Яноне. Андреа остана 13-и, докато съотборника му Бен Спийс отсъстваше в последния ден заради болки от стара травма в рамото си. 14-и бе тестовият пилот на HRC Косуке Акиоши, а след него бе пилотът на Paul Bird Motorsport Майкъл Лавърти.