Нищо ново под слънцето на 34-ото рали Сливен – кръг от европейската купа на ФИА и от националния шампионат! Слънце, защото мокрото, дъждовно и мъгливо време в първия ден отстъпи на топлото време и сухия асфалт из сливенския Балкан във втория. В класирането пък екипажът Пламен Стайков – Рафи Кадир (Евроком рали тим) с Мицубиши Лансър Ево 9 продължава да громи конкуренцията си и вече е на 2:33,1 мин. пред другия наш тандем Крум Дончев – Петър Йорданов (Глобул Рали Тим) с Форд Фиеста R5.
Голямото возене започна! Това каза един от навигаторите и е прав. Всеки гледа да стигне до финала и да завърши. Това прави и Стайков, който уж обеща, че няма да дава много газ, на убедително взе първите два етапа от днешния ден – Българка и Ичера. На единия взе 22,7 сек., а на другия 15,2 сек. на Дончев. Пламен каза: Явно не можа да преценя достатъчно темпото, защото все още е високо. Ще трябва да го намаля още малко при вторите минавания.
От своя страна Крум е лидер за европейския трофей на ФИА и гледа да спечели максимума от Сливен, а след две седмици стартира в Сърбия. Дончев води повече от убедително – 5:35,3 мин. пред младия турски пилот Игит Тимур с Мицубиши Лансер Ево 9. На трета позиция за европейското е екипажът на Октан Рейсинг Антон Титов и Венцислав Мирчев със Ситроен DS3 R3T, който изостава 6:17,8 мин. В това класиране четвърти са Стефан Желязков – Иван Турлаков (Дианел рейсинг) със Ситрон Саксо, следвани от младия Михаил Симеонов и Васил Георгиев (Булкам рейсинг) с със Ситроен С2.
За националния шампионат след Стайков и Дончев, трети е сливенският тандем Георги Василев – Стефан Добрев (Дианел Рейсинг) с Мицубиши Лансър Ево 9, които се наслаждават на карането пред верните си фенове, окупирали завоите из Балкана. След тях н 4-о място е екипажът на Марина Моторспорт Тихомир Стратиев и Добрин Борисов със Ситроен С2 R2 Макс, които са приели прилично темпо и държат на дистанция Антон Титов, за да спечелят победата при колите с две задвижващи колела. Зат тях е друг местен пилот – Христо Христов – Чоко с навигатор Златин Басмаджиев (Булсим) със Ситроен Саксо. Чоко не може да разгърне възможностите си заради болки в кръста, които са толкова силни, че трябва да пие хапчета, за да не го свива.