Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Пилотите на Ред Бул търсят оптимални настройки за Пол Рикар

Пилотите на Ред Бул търсят оптимални настройки за Пол Рикар

29
0
Даниел Рикиардо

Даниел Рикиардо се класира трети в сутрешната и втори в следобедната петъчна свободна тренировка за Гран при на Франция. Пилотът на Ред Бул заяви, че пистата Пол Рикар му харесва.

„Тази писта е доста интересна. По принцип подобни отворени трасета губят от характера си, но всъщност конфигурацията тук е забавна и бърза, така че ме радва повече, отколкото предполагах. Усещането винаги ще е много различно в сравнение с това в Монако и Канада, където стените са толкова близо, но на мен ми допада. Особено удоволствие са първи и втори завой – те са началото на обиколката и затова трябва да ги преминеш както трябва”, сподели впечатленията си от трасето австралиецът.

„Бяхме сравнително бързи днес. Темпото в дълги серии се променяше, така че определено имаме работа, но не бе лош петък. Събрахме много информация, аеропритискането е под въпрос. Надявам се да подобрим нещата и да сме силни през остатъка от уикенда. Работихме в различни посоки с двете коли на тима, което смятам, че бе полезно, за да разберем как върви автомобилът и да извлечем възможно най-добрия вариант на реглажи за утре.”

Рикиардо бе впечатлен също така от темпото на Мерцедес, които са с двигатели с вътрешно горене, турбо и MGU-H от нова спецификация.

Макс Верстапен приключи деня на трета позиция. При него първата сесия бе по-кратка от предвиденото заради повреда на едно от колелата му. Холандският пилот обясни, че на ново трасе загубата на време никога не е приятна, но пък направените по автомобила промени повлияли положително на поведението му.

„Все още трябва да подобрим значително настройките, но според мен денят бе добър старт на уикенда. Не бих казал, че това е любимата ми писта, но определено не е най-лошата. Още не знам как ще се получават изпреварванията тук – не следвах никого и по време на състезанието ще открия как стоят нещата в това отношение. Но завоите са доста дълги, а това означава, че ще е трудно да се задържаш зад други коли”, каза Верстапен.

Той допълни, че гумите са много чувствителни към температурата на пистата и ще е важно да влязат в оптимален работен режим за квалификацията.