Производителите на задвижващи системи във Формула 1 притискат ФИА за това хибридната система MGU-H да бъде запазена като част от агрегатите и след 2020 г., когато в спорта ще има нови правила.
И основната причина за това била, че няма нови кандидати, които да влязат в Гран при и да произвеждат двигатели при така изготвените регулации от 2021 г. без използването на MGU-H.
Идеята за това да бъде премахната MGU-H беше на ФИА и собствениците от Liberty Media, за да станат моторите по-опростени и по-евтини за производство, а в същото време да са по-шумни и да достигат по-високи обороти.
Според информация на racefans.net на популярния журналист Дитер Ренкен от Порше няма сигурни индикации, че компанията ще влезе в спорта. Нейни представители присъстваха на дискусиите на производителите на мотори в F1 и кандидатите да бъдат такива с ФИА.
От Астън Мартин вече ясно заявиха, че са на път да се откажат от влизане в F1 заради това, че предлаганите промени в правилата няма да намалят разходите в спорта и те ще останат много високи.
„Не изглежда някой да има желание да влезе в спорта“, каза в тази връзка спортният директор на Ред Бул Кристиан Хорнер. Според шефа на Мерцедес Тото Волф няма смисъл да се прави промяна на сегашните задвижващи системи, която ще струва доста, при положение че няма нови автомобилни производители, които да проявяват интерес да влязат в F1.