Новите собственици на F1 от Liberty Media признаха, че в спорта има повече предизвикателства, но и възможности от очакваното. Американската компания закупи Формула 1 в началото на тази година от CVC Capital Partners за общо 8 милиарда долара, като начело в управлението застана Чейс Кери, подпомаган от Рос Браун по спортните въпроси и от Шон Брачес по комерсиалните. Президент и изпълнителен директор на компанията е Грег Мафей.
„Мисля, че всичко, което мислехме за бизнеса и възможностите, които предлага F1, се потвърди, каза Мафей. – Има огромни възможности в областта на спонсорството в краткосрочен план. Има и възможности в дългосрочен план по отношения на дигитализацията, виртуалната реалност, излъчването в медиите. Има и възможности за създаване на повече вълнение около състезанията и повече възможности за повече постъпления около самите събития. Всички дългосрочни такива са с по-голям потенциал, отколкото мислехме.”
Мафей също така подчерта, че налагането на промени, които Liberty иска, няма да бъде лесно, имайки предвид комплексния начин, по който F1 функционира. „Има много пластове в спорта, които го правят сложен – от ФИА, през отборите, до Стратегическата група, каза още Грег. – Мисля, че фундаментално Чейс Кери и Браун са тези, които се опитват да направят състезанията по-интересни, по-оспорвани и по-вълнуващи. Но не знаем колко време ще отнеме това, но съм оптимистично настроен.”