Новото лого на Формула 1 бе показано след финала на последното състезание за 2017 г. – Гран при на Абу Даби. Новият дизайн ще замести използвания от 1994 г. насам.
Шон Брачес обясни, че промяната се налага, тъй като досегашното лого било неизползваемо за модерни дигитални платформи. Според него Формула 1 трябва да опрости марката си, за да може да я ползва по-добре. Той посочи като примери Старбъкс и Кока-Кола, които постъпили по този начин с цел подобрено онлайн присъствие.
Логото представлява два болида, вървящи по писта, обясни маркетинг шефът на F1 Ели Норман. Тя добави, че „дизайнът е невероятно смел и опростен, така че да позволи максимална гъвкавост и възможности при прилагането му на днешния пазар“. Водещи при създаването му са били идеите за развитие на спорта към мобилни и дигитални платформи.
Либърти Медия ще направи пълно ребрандиране на Формула 1, което ще покаже преди първия старт от следващия сезон.
After an amazing season – a new #F1 era awaits
Our greatest races are ahead of us
#Unleash2018 pic.twitter.com/1g0KSjeVhj— Formula 1 (@F1) November 26, 2017