Citroen демонстрира офанзивата си в SUV сегмента с новия компактен С3 Aircross на Автомобилен Салон София 2017 г.
C3 Aircross прави своята премиера у нас веднага след изложението във Франкфурт. Автомобилът е с уникален дизайн, който се вписва перфектно в гамата на новите модели на бранда и притежава всички характеристики на здрав и защитен SUV, включително повдигнат пътен просвет, височина на позицията на шофиране, големи гуми и удължители за страничните огледала. Очаква се возилото да се превърне в един от основните играчи на полето на най-конкурентния клас в Европа, който залива и родния пазар.
Интериорът е изцяло обновен като част от програмата Citroen Advanced Comfort и изненадва с още повече простор и индивидуалност спрямо останалите компактни модели на производителя. Моделът предлага широки възможности за свързаност, като е оборудван с редица технологии за улеснено шофиране в градска и извънградска среда. Новият SUV на Citroen предизвиква феновете на стила и приключенията да изпитат едно напълно ново изживяване.
Чрез партньорството с Rip Curl, чието име е синоним на сърф от 1969 г., Citroen предлага на любителите на този модел различна и технологична версия, подходяща за начин на живот, в който преобладават спорт, приключения, отдих, почивка и удобство. Тази философия кореспондира с марката Rip Curl, идваща от Австралия на няколко часа път с кола от легендарното място за сърф Cactus Bay. Водени от техните общи ценности, креативност и иновации, двете марки споделят същия ентусиазъм за приключения (които Rip Curl нарича „The Search“ в смисъл търсене на перфектната вълна), подканвайки потребителите да тръгнат на път „навсякъде, по всяко време”. Сътрудничество на Rip Curl и Ситроен вкарва Grip Control в гамата на C4 Cactus. Елегантно интегриран в центъра на бордното табло, регулаторът Grip Control дава достъп до пет режима на работа.
Новият Citroen C3 също прави своята първа поява по време на изложение в България. С повече от 170 000 продажби от лансирането си, той е истински успешен модел. Многофункционален, далеч от стереотипите, той е различен, модерен, атрактивен, пъргав, с приятни цветове и възможности за персонализация според вкуса на всеки клиент. От месец октомври, в гамата на С3 се предлагат и две специални бизнес серии, които включват в цената климатик, hands free Bluetooth, USB вход, фарове за мъгла и др.
Ползващ цялата експертиза на Ситроен, новият C-Elysee се прицелва в клиенти, които търсят просторен, модерен, триобемен автомобил със стилен външен вид и добро оборудване. Концепцията на модела е да бъде атрактивен и на достъпна цена.
Citroen е и с други интересни експонати на изложението. Лансиран през 2013 г., второто поколение Citroen C4 Picasso е истински успех, с близо 390 000 клиенти, привлечени от неговия дизайн и изключителен комфорт. Новите модели на C4 Picasso претендират за още повече динамика. Те подчертават специфичните си характеристики чрез силно оформен и изразителен дизайн, с динамични линии и уникален светлинен подпис в предната и задната част.
С новия SpaceTourer, марката Citroen завършва проекта си и засвидетелства способността си за изкачване в по-висок клас в сегмента на вановете. Модерен и с изявен характер, Citroen SpaceTourer със своите 3 дължини и възможности за интериорен дизайн, дава нов отговор на потребителите с голямо семейство, много приятели, както и на бизнеса. Моделът се предлага с дизелови двигатели, последно поколение от семейството BlueHDi до180 к.с. и 400 Нм въртящ момент, при среден разход от 5.1 л/100 км и най-ниски емисии на СО2 в сегмента от едва 133 г/км CO2.