Нова идентичност на марката съпътства моделната офанзива на премиум автомобилния производител в луксозния сегмент – фокусът е поставен върху страстта, ексклузивните изживявания и незабравимите моменти. С предстоящата моделна офанзива BMW представя нова идентичност на марката по отношение на луксозния сегмент, като с това подчертава профила и позиционирането на най-ексклузивните автомобили в портфолиото като самостоятелна продуктова категория. Освен BMW Серия 7 в бъдеще към всеобхватно разширеното моделно семейство за луксозния сегмент ще принадлежат и новото BMW Серия 8, новото BMW X7, както и новото BMW i8 и новото BMW i8 Роудстър.
Тези особено ексклузивни и емоционални автомобили са позиционирани, по начин, който кореспондира с характерния за клиентите в този сегмент лайфстайл и го обогатява с автентични, емоционални изживявания. Сходния характер и представяне на върховите модели проличава от оформеното по нов начин лого, което комбинира черно-белия вариант на използваната за пръв път преди 100 години емблема на марката с изписаното име на фирмата Bayerische Motoren Werke. Новата идентичност на моделите от луксозния сегмент ще бъде представена за пръв път на международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт (14-24 септември 2017 г.).
С класически-дискретното си излъчване на логото и първоначалното име на фирмата Bayerische Motoren Werke емблемата подсказва за уникалната история на компанията. Смелостта за разработване на самостоятелни решения и концепции, както и способността да се справя с предизвикателствата и да излиза от тях още по-силна са неразривно свързани с традициите на BMW. Това отношение – от първия авиационен двигател, поставил рекорд по височина на полета, до основаването на марката BMW i – е не само гаранция за успех, но и израз на страст, самоувереност и готовност за бъдещето.
То открива своя еквивалент в стила на живот на хората, които са свикнали да проявяват смелост за нещо ново, да поемат лидерски функции и да оформят своя живот свободно и независимо. „За тези хора е важно да оползотворят максимално добре времето, с което разполагат. Мотото им е: to own the moment – изживей интензивно всеки момент с нещо смислено и красиво“, коментира Хилдегард Вортман, старши вице-президент на марката BMW.
Луксът в автомобила е отражение на най-високата компетентност в различните развойни области. Автентичният, убедителен и преди всичко модерен лукс изисква традиции и пионерски дух, предпоставка за него са дългогодишният опит, задълбочена експертиза и талант за създаване на иновации. Върховите модели от продуктовото портфолио на BMW въплъщават едно ново разбиране за лукса – разбиране, което съчетава емоционалност, провокирана от вдъхновяваща естетика и радост от шофирането, с усещането за свобода и самоуверена индивидуалност.
Последователното развитие на термина лукс е тясно свързано с цифрите 7 и 8 в означенията на моделите. В продължение на 40 години луксозните лимузини на BMW Серия 7 са олицетворение на ексклузивната радост от шофирането в неподражаемия стил на марката. В допълнение авангардния, динамичен и иновационен дизайн, както и технологичният напредък и до днес са вдъхновяващите характеристики на въведеното за пръв път през 1989 г. BMW Серия 8.
При новото BMW Серия 8 елегантността, динамиката и луксът са концентрирани в автентичната есенция на едно купе на марката. А с Plug-in хибридния модел BMW i8 стартира бъдещето на спортните автомобили. Прогресивният характер на актуалните модели от луксозното семейство на BMW се определя от иновациите, базирани на пионерските постижения като използването на карбон в серийното производство, паркирането от дистанция или BMW лазерните светлини.
BMW залага на развитието на връзката с клиентите, на моментите на изживявания и емоции и на създадените по мярка предложения. Особеното изживяване от мобилността във всекидневието се осигурява от уникалните и подобрени услуги. Услугата за взимане и връщане на автомобила при посещение за сервизно обслужване, може да бъде организирани така, че да е съобразена перфектно с нуждите на клиентите. Най-висока гъвкавост и свобода им предлага специалната Add-on Mobility гама за луксозния сегмент.
Така например ако водачът на едно BMW Серия 7 се нуждае от допълнителни транспортни възможности, той може да ползва BMW X7. За спортната радост от шофирането през почивните дни на тяхно разположение би било BMW Серия 8. Така винаги на разположение е една емоционална допълнителна стойност, която е резултат не само от продуктовата субстанция на притежавания автомобил, но и от допълнителни възможности, които позволяват едно особено интензивно изживяване.
Изборът на модели и услуги за разширяващия се в световен мащаб луксозен сегмент ще бъде допълнен с един свят от изживявания, който се ориентира към особените изисквания на една модерна международна целева група и който се простира отвъд радостта от шофирането. Програмата BMW i Pure Impulse Experience за собствениците на BMW i8 по целия свят им осигурява достъп до много специални събития в областта на културата, лайфстайла и пътуванията: от ексклузивни обиколки на забележителности и гала вечери във върхови ресторанти до посещения на наградите Grammy в Лос Анджелис, Art Basel в Хонконг или конните състезания White Turf в Сейнт Мориц.
С идеята за едно особено изживяване от мобилността и типичното за BMW желание за създаване на уникални моменти на вдъхновение, марката навлиза в най-голямата моделна офанзива в луксозния сегмент в своята история. „Ние ще изградим една луксозна екосистема от уникални услуги и изживявания, която включва цяло семейство от луксозни модели и която създава уникални и незабравими моменти“, казва Хилдегард Вортман.