Себастиен Ожие ще гони победа и в рали Аржентина, пети кръг от световния шампионат за 2014 г.
Съотборниците му Яри-Мати Латвала и Андреас Микелсен пък ще се постараят да постигнат преди всичко постоянство в представянето си. Едва след установяването на стабилно темпо двамата ще преценят дали да преследват подиум или просто добро класиране.
– Всички се подготвихме с тестове в Сардиния за предстоящата надпревара – коментира Ожие. – Пясъчната повърхност там е подобна на тази, върху която ще караме в Южна Америка. Настилката в Аржентина е малко по-мека. Аз още не съм печелил там. Бях близо през 2011 г., миналата година пак изтървах победата за малко. Заради това съм още по-решен да стана пръв в Аржентина. Маршрутът е почти идентичен спрямо този от предходния сезон и това може да е известно предимство за нас. Едно рали на чакъл обаче може да се промени година за година и ще сме особено фокусирани по време на тренировките, за да внесем всички нови неща в бележките си.
Латвала спечели първия си подиум за Фолксваген точно в Аржентина. Финландският пилот смята, че състезанието там пасва на стила му, но като цяло не е леко за пилотите:
– Трябва да си внимателен, тъй като е възможно да удариш камък, ако прескочиш границата, особено при вторите преминавания. Необходимо е да си дадеш малко пространство, за да реагираш максимално бързо. Бих бил наистина щастлив да финиширам на подиума. В сравнение с миналата година повечето отсечки са непроменени. Само „Мина Клаверо” през последния ден ще се кара в обратна посока в сравнение с предходната надпревара. Това никога не сме го правили и ще е предизвикателство. Не направихме особено силно рали в Португалия. Ключът сега е да не бъркаме, да се представяме възможно най-постоянно, също като в първите три старта за годината.
Микелсен е доволен, че ще се състезава в надпревара, която познава сравнително добре. Той отново посочи, че резултатите в отделните кръгове не са толкова важни през първата му година зад волана на Поло R WRC, но все пак му се иска да подобри миналогодишното си класиране в Аржентина.
– Това означава, че трябва да завърша състезанието, да не допускам грешки и да съм максимално близо до челото – допълни Андреас.