Тимът на Ред Бул отново е подозиран, че заобикаля техническия регламент. Повод за съмненията този път са кадри от смяната на носа на Себастиан Фетел по време на Гран при на Абу Даби в неделя. На тях се вижда как при смяната на конуса връхната му част се усуква без проблеми в ръцете на механика.
Това даде повод на експерти да тълкуват, че вероятно при висока скорост предната част на носа слиза надолу и това помага за оформянето на по-добри аеродинамични параметри на потоците около колата.
Подобно решение би противоречало на точка 3.15 от техническия регламент, която забранява подвижност на елементите, които имат влияние върху аеродинамиката.
В същото време обаче, няма точно изискване и тест за евентуално огъване на носа, каквито изпитания има за крилата. Носът и предната част, трябва да удовлетворят изискванията на краштестовете на ФИА, които Ред Бул изпълнява. Това според немския експерт Тобиас Брунер означава, че Ред Бул няма как да бъдат атакувани по този параграф.
Тимът на Ред Бул е с нови носове на колите си от Гран при на Сингапур. Те са по-дълги от използваните преди това и са по-високи в долния си край.