Отборите от Формула 1 плащат сметките към доставчиците си средно с около месец закъснение, показва годишно изследване на финансите в спорта, според което освен това финансовите трансфери са се бавели четири пъти повече в края на сезон 2010 г. спрямо началото му. Проучването се базира на документите от компания, следяща продължителността на уреждане на задължения – Dun&Bradstreet.
Единствено Ред Бул и Торо Росо са плащали всичко навреме за периода април-ноември на миналата година. Само Ферари пък са подобрили представянето си в това отношение, но в края на годината все още са били 15 дни назад. Най-голямо увеличение на закъснението си спрямо 2009 г. пък е регистрирано при Рено, които освен това са теглили два пъти заеми за близо 20 млн. британски паунда, за да покрият разходите си.
Най-зле по отношение на сметките пък се оказаха Лотус. Екипът на Тони Фернандес е плащал със забавяне от 180 дни (близо половин година). В Dun&Bradstreet обаче нямат данни за Испания Рейсинг – отборът на Хосе Рамон Карабанте разполагаше с едва 40 млн. евро бюджет и едва ли е успявал да покрива задълженията си. Слухове за затрудненията им имаше през почти цялата 2010 г., като освен това екипът взе и пилоти, плащащи си за кокпит в определени надпревари.
Да си собственост на милиардер пък се оказва не чак толкова полезно дори във Формула 1. Форс Индия, чийто притежател е индийският богаташ Виджай Маля, също не се славят като редовни платци. Отборът закъснява около месец, а неназован доставчик заядливо коментира, че ако Виджай продаде прочутата си яхта, то средствата ще стигнат на тима да „живее“ няколко години.