Opel модернизира драматично своето списание Opel Post. Дигиталното издание вече има вида на мултимедийно онлайн списание и е на петте езика, които се говорят в европейските страни, в които Opel има заводи – немски, английски, испански, полски и унгарски.
Основната страница е www.opelpost.com, а страниците на страните могат да бъдат отворени директно, като .com бъде заместено със съответния за страната специфичен домейн – например www.opelpost.es за информация за завода в Сарагоса, Испания. Също така има разширени местни издания за различните заводи в Германия (www.opelpost.de).
– Когато първият ни бюлетин за служителите беше издаден през 1949 г., никой нямаше и идея за интернет. Днес новините се разпространяват дигитално. Тенденцията е към повече актуални новини и електронното им разпространяване. Ето защо още през миналата година ръководството реши да започне да издава електронен Opel Post. Сега отиваме още по-напред, като пускаме първото истинско онлайн списание за служители, пенсионери, дилъри и всички други приятели на марката – заяви отговорният за комуникациите вицепрезидент на Opel Йохан Уилямс.
Новият дизайн на списанието е интуитивен за употреба и се адаптира автоматично за всякакви размери дисплеи. Opel Post е толкова лесно за четене на компютърния екран, колкото и на таблет или смартфон. Новата платформа също така позволява интеграцията на големи фото галерии, както и видео и аудио файлове. Opel Post ще излиза всеки понеделник, а най-важните новини ще могат да се следят и в Twitter.