В най-близко бъдеще компанията Opel възнамерява да намали цените на своите модели, като ги направи по-достъпни за потребителите. Това заявление е направил пред изданието Automotive News Europe шефът на германския производител Карл-Фридрих Щраке.
„Ние трябва да си върнем традиционната клиентска аудитория – казва Щраке – Твърде бързо издигнахме Opel нагоре в пазарните сегменти, затова ще отстъпим леко назад, ще направим необходимите корекции за да станат нашите автомобили по-достъпни“.
Щтраке е добавил, че променената ценова политика на Opel няма да предизвика конкуренция с другия бранд в концерна General Motors – Chevrolet. Според топ-мениджъра, клиентите не считат двете марки за преки конкуренти.
Шефът на компанията също така е споделил, че независимо от кризата в Европа, Opel не възнамерява да намалява инвестициите в разработката на нови продукти. Подобно решение ще предприеме например Fiat, който според изказване на Серджо Маркионе от преди седмица, ще намали тези си разходи с 500 млн. евро.
Според Щраке германският автомобилен производител ще представи до 2016 г. 23 нови или обновени модела, в т.ч. и напълно нови в някои сегменти, като малкия SUV Mokka и минимодела Adam. Ще бъдат пуснати в серийно производство и 13 нови задвижващи агрегата, в т.ч. три нови семейства двигатели.