Лайфстайл моделът Opel ADAM, предлагащ 61 000 вариации на екстериора и близо 82 000 на интериора, както и най-модерна информационноразвлекателна система IntelliLink, е истински шампион по индивидуализация и най-свързаният в интернет мрежата малък автомобил. Но това не е достатъчно за Opel. На автомобилното изложение в Женева Opel ще покаже, че търси различни начини да увеличи възможностите за индивидуализация на ADAM и разкрива студията на градски мини кросоувър, наречена ADAM ROCKS. С новия си стил на купето с 3 врати, дължината си от 3,7 метра, отличителен дизайн и възможност за отваряне на покрива, ADAM ROCKS е също и предложение за разкриване на нов сегмент от пазара.
Концепцията ADAM ROCKS е създадена за тези, които търсят още по-голяма персонална свобода. Вдъхновена от градските акробати Parkour, тя има по-висока и по-широка стойка на колелата си, както и по-силен и компактен външен вид. Специалното усещане за лична свобода на ADAM ROCKS е допълнително подчертано от вида на кабрио и текстилния покрив, който предлага свободен поглед към небето отгоре. Текстилът се простира по цялата широчина и дължина на покрива назад чак до третите колони.
– Студията ROCKS е впечатляваща демонстрация на това колко голям допълнителен потенциал за индивидуализация може да предложи малкия ни лайфстайл модел след пазарната му премиера. Тя комбинира силата на един кросоувър с привлекателността на шофирането под открит покрив – заяви Малкълм Уорд, главен директор по дизайна на Opel/Vauxhall. – Като символ на водените от модата активни водачи, стремящи се към открояване от тълпата, ADAM ROCKS е само един от възможните отговори на въпроса как могат да бъдат прокарани новите развойни пътища към абсолютно уникалният автомобил, които другите ще последват.
Новата концепция на ADAM ще дебютира на автомобилното изложение в Женева на щанда на Opel в зала 2.