Opel ADAM е изключително зает този уикенд – да се радва на вниманието на посетителите на два столични мола.
В Mall of Sofia бе отворен ADAM кът, който е един от няколкото къта на фирми, обединени от мотото „Влез в тялото си“. При ADAM посетителите ще могат да се запознаят подробно с модела, да влязат в него и да научат за безбройните „лица“ и различните му характери. Попълнилите предлаганите им талони ще могат да участват в томбола за списания EVA, а от посетителите на всички кътове един ще спечели уикенд в компанията на ADAM.
В мол Сердика Център два екземпляра на ADAM са на разположение за разглеждане и подробна информация.
С изцяло новия ADAM марката Opel навлиза в растящия лайфстайл сегмент на малкия автомобилен клас. Късата и мускулеста каросерия на ADAM е дълга близо 3,70 метра и широка 1,72 метра (без страничните огледала). Тези основни характеристики правят свежия хечбек с три врати перфектен за движение в градска среда. В същото време възможностите и поведението на ADAM на пътя са изключителни и извън градските улици. Вътрешното пространство на ADAM предлага удобно настаняване на четирима възрастни, които могат да се радват на вдъхновена от висшия автомобилен клас атмосфера, а водачът и пътникът до него – на изключителен, нетипичен за малък автомобил простор.
Шикозният малък градски автомобил на Opel е истински шампион по отношение на възможностите за индивидуално оформление и ще започне да привлича вниманието на всички в градовете. Гаранция за това е неговата модерна, самоуверена и изпълнена с жизнерадостни цветове външност, както и практически неограничените
възможности за индивидуално оформление, които новият модел предлага и, благодарение на които всеки отделен екземпляр на ADAM е уникален сам по себе си.
Интериорът на ADAM също може да бъде съобразен максимално с индивидуалния стил на собственика с помощта на богатото разнообразие от цветове, декоративни елементи, стилни облицовки на тавана и светлинни ефекти.