Вероятно това е най-атрактивният hot-rod автомобил, базиран на Mustang. Той е представен от Obsidian под формата на SG-One. Тръбна конструкция, обвита в черна каросерия, два компресора към направения на ръка двигател, както и всичката уникална работа по интериора, за която някой може да си мечтае – ето това е Obsidian SG-One – единствен по рода си.
Най-впечатляващият елемент от SG-One е двигателят – доработен, за да произвежда повече от 800 к.с. при стандартни условия, но при по-екзотично гориво мощността може да скочи на повече от 1000 кончета. Иначе става дума за обем от 6.4 литра, два компресора, V8, като всичко това предоставя 1015 Нм. Благодарение на доста олекотената си конструкция масата на автомобила възлиза на 1360 кг според компанията (и това въпреки факта, че моделът е по-дълъг от стандартния Mustang със 178 мм ). Ускорението определено би трябвало да бъде феноменално, като според компанията възлиза на 4 секунди за традиционното упражнение до 100 км/ч.
Спирачки, окачване и система за управление – всички те са допълнително доработени, за да бъдат в унисон с цялостния потенциал на модела. И на четирите колела са монтирани 350-милиметрови дискове, захапени от четириточкови апаратчера. Няма съмнение, че предното и задното окачване също са минали през съответните процедури, като в допълнение към всичко центърът на тежестта е снижен, а двигателят е избутан назад в шасито за по-добро разпределение на теглото.
В интериора доминират съвременните технологии, като присъстват като че ли всички джаджи, за които някой би се сетил. 3000-ватова аудио система, 10.5-инчов LCD touch-screen монитор, който се занимава и с цялата електроника на колата, четириточкови колани, уникални кожени отопляеми седалки Recaro, луксозен мокет и качествена звукова изолация – и това са едва половината неща.
Модификациите по екстериора са тематични и са наистина качествено подбрани – уникална черна боя с цвета на минерала обсидиан, предни фарове от модерен Mustang, задни LED светлини, както и напълно уникален нов преден капак, който да захранва двигателя със свеж въздух и да изкарва сгорещения от него. Все пак става дума за двигател с принудително впръскване.
Лошите новини – SG-One не случайно има “One” в името си, тъй като автомобилът е единствен по рода си и не се предвиждат повече бройки. Никога няма да има втори такъв. Добрите новини – този единичен модел се продава, въпреки че най-вероятно той вече е почти готов да отпътува за някоя богата арабска страна.