Оборотът на екипа на Макларън във Формула 1 е намалял с 26,1 млн. лири през миналата година и е достигнал 148,7 млн. лири (около 171,7 млн. евро). Голямата част от тази загуба е заради загубените инвестиции на Мерцедес.
Автомобилният производител продаде своите 40% от акциите на екипа обратно на Рон Денис, председателят на Макларън Груп, и на Мансур Оджех. Заради това инвестициите на германците за 2010 г. са намалели от 32,2 млн. лири на едва 2,6 млн. Това повлия и на нетната печалба на Макларън, която падна от 34,4 на 15,8 млн. лири.
Мерцедес направи продажбата на дяловете си след като другите собственици не пожелаха да продадат още 11% от дяловете си, за да може немската фирма да има пълно мнозинство при взимането на решения. Именно заради това бе закупен и екипа на Браун, който директно бе преименуван на Мерцедес.
Загубата на тези приходи означава, че сега бюджета на Макларън се попълва почти изцяло от спонсори и от наградни фондове. През 2010 г. Макларън продължи договора си с Водафон (оценяван на около 55 млн. евро на година) и бяха сключени нови сделки с Aon и X-Trade Brockers. В същото време дошлата заради Алонсо компания Santander намали своя ангажимент, а FedEx и Nescafe се оттеглиха тотално.
Разходите пък са се покачили с 2% на близо 135 млн. лири (155,7 млн. евро), защото през 2010 г. състезанията бяха 19 вместо 17. Друга причина за увеличаването на разходите по ирония е влизането в сила на споразумението за ограничаването на ресурсите. Намалена е бройката на работната ръка с 6%и сега тя е 345 човека. Най-много места са съкратени в производството.
Радващото за Макларън е, че въпреки падането на печалбата, оттеглянето на Мерцедес не се е отразило особено на представянето на колата на екипа на пистата. В последните две години отбора е и отново е на път да стане вицешампион. Това е подобрение в сравнение с последната съвместна година, когато екипа завърши на трета позиция.
Оборотът на Макларън Груп, притежаващ екипа, също е паднал през 2010 г. с 89,9 млн. паунда на 201,7 млн.