Все още има различия в позициите по отношение на дифузьорите, като тези различия може да прераснат в протести по време на Гран при на Австралия. ФИА от своя страна твърдят, че е прекалено късно проблемът да бъде разрешен преди началото на сезона.
Дизайнът на дифузьорите на Браун, Тойота и Уилямс бе оспорен от конкурентните отбори, които смятат, че трите екипа неправомерно ползват по-големи дифузьори.
ФИА от своя страна казаха, че дифузьорите са в реда на нещата. И макар и това привидно да поуспокои нещата, един от отборите е пратил официален протест до ФИА. Сега Макс Мозли смята, че проблемът може да бъде решен само в Австралия, тъй като е прекалено късно да се насрочва официално изслушване преди това.
„Дифузьорът е много хитро направен, като можете да извадите добри аргументи защо е легален и защо е нелегален. Ще бъде трудно.”
„Една възможност е всички отбори да се съгласят, че дизайнът е нелегален и поради тази причина не трябва да бъде ползван от Барселона нататък. Но тогава тези, които го намират за легален, ще кажат „Защо да го правим?” Тогава тези, които смятат, че е нелегален, ще кажат „Защо трябва да губим предимство за четири състезания?”
„Така вероятно въпросът ще бъде отнесен до стюардите, които ще направят решение. То почти сигурно ще бъде оспорено от ощетената страна. Тогава проблемът ще бъде пратен при Апелативния съд и ще бъде решен.”
„Няма грешна страна. Според мен въпросът може да бъде спечелен от всяка една от страните. Но някой трябва да вземе решение и, за щастие, това не съм аз.”