Френският пилот на Форс Индия Естебан Окон заяви, че има прекрасни спомени от състезанието в Баку през 2017 година. В надпреварата той се сблъска със съотборника си Серхио Перес и двамата загубиха шанс за подиум.
„Ооо, да, имам прекрасни спомени – морето, градът много са красиви”, каза с усмивка Естебан, който обаче след това сериозно продължи, че и двамата с Перес са си извадили поуки от случилото се между тях. В крайна сметка тези събития са останали далеч назад, а днес вниманието му е концентрирано върху представянето сега. Сезонът започна много трудно за Форс Индия, като новият болид се оказа крайно нестабилен в задната си част в тестовете и първите две състезания.
На въпрос на ClubS1 как точно е усещал колата французинът обясни, че просто в голяма част от процесите на спиране и завиване задната част е била крайно нестабилна. В последното състезание в Китай обаче проблемите са били минимизирани с по-точни настройки.
„Разликата между Бахрейн и Китай бе много голяма, защото разбрахме добре какво не е наред и тръгнахме в правилната посока да го поправим”, каза Окон. „Тук отново имаме доста нови елементи, които ще изпробваме утре и се надявам да са стъпка напред. Но не знам точно нито какво, нито как ще изследваме. За Барселона трябва да имаме още нови елементи и реално колата ще се промени.”
Окон заяви още, че новата задвижваща система на Мерцедес категорично е по-добра от предходната. Макар да няма съществена разлика в общото усещане за работата й, тя е с повече мощност, въртящ момент и потенциал като цяло. Според него и самата им кола има по-висок потенциал, който трябва да бъде отключен и въпреки изоставането в началото Естебан вярва, че тимът пак може да завърши четвърти в първенството.
Французинът призна още, че наистина лошата форма на Форс Индия не е добра новина за развитието на неговата кариера от гледна точка на възможно преминаване в Мерцедес. Той разясни, че е все така в топли отношения с Тото Волф, чуват се редовно и се надява, че и в Бракли са наясно точно какво се случва. В същото време обаче изобщо не мисли за евентуален подобен трансфер към Мерцедес, които са подпомогнали не малка част от кариерата му и е напълно концентриран върху работата си във Форс Индия и развитието на техния болид.