Тимът на Рено ще разчита на ново предно крило за Гран при на Австралия. Болидът R30 на Роберт Кубица и Витали Петров също така ще има и някои модификации по задното крило.
Френският екип нямаше много късмет в Бахрейн. Кубица потегли от девета позиция, но поради завъртане изостана назад. Петров пък още на старта достигна от 16-та до 11-та позиция, но в последствие отпадна заради проблем с окачването. В Мелбърн обаче екипът очаква крачка напред.
„Имаме някои нови аеродинамични елементи за Мелбърн, като те би трябвало да оптимизират малко представянето ни“ – коментира главният инженер Алaн Перман. „Има ново предно крило, както и нов елемент за задното крило, като това оптимизира цялостното аеродинамично притискане.“
Перман се надява и двамата пилоти да достигнат до третата част на квалификацията на Албърт Парк, като е уверен, че модификациите би трябвало значително да оптимизират представянето на колата.
„Наистина съм уверен, защото Албърт Парк е малко неравна писта, а нашата кола се справя добре с неравностите. Вече видяхме това в Бахрейн, където Роберт и Витали бяха много конкурентни в новия сектор от пистата, а той бе много неравен.“