Renault Koleos успешно се наложи в сегмента на големите SUV автомобили. Моделът предлага офроуд проходимост благодарение на трансмисия със задвижване на всички колела, която се възползва от експертния опит на френския автомобилен производител. Две години след като навлезе на европейския пазар новият Koleos е по-добър във всяко отношение – с по-изявен екстериорен дизайн и усъвършенстван интериорен комфорт. Моделът е оборудван с по-мощни и икономични нови двигатели и повече технологии.
Introducing the #NewRenaultKOLEOS.
A refreshed exterior and enhanced interior takes this #SUV to a whole-new level.
Stay tuned for more. pic.twitter.com/UAI9gFfGHb
— RenaultUK (@renault_uk) June 6, 2019
Дизайнът е един от основните критерии за покупка на клиентите
Със своя елегантен външен вид, атлетични рамене и стилно купе той отговаря на всички критерии за голям SUV автомобил и напълно покрива очакванията и изискванията на клиентите си. Новият Koleos има по-изявен стил и по-силно присъствие.
Новият Renault Koleos запазва отличителни характеристики като C-образния светлинен подпис, хромираното покритие, продължаващо хоризонтално по целия калник, което визуално удължава предния капак, и нови хромирани елементи на калниците. В допълнение, екслузивното ниво на оборудване INITIALE PARIS предлага специфични стилови характеристики като 19-инчови джанти с покритие с ефект „диамант“ и надпис INITIALE PARIS на предната решетка и елементите на предните калници. Запазен е ексклузивният за версията цвят Amethyst Black.
Специално внимание към детайла е отделено на изработката на купето, включително елементи от сатиниран хром на волана, скоростния лост и въздуховодите, както и меки материали в арматурното табло и облицовката на вратите. Koleos запазва щедрите пропорции и просторност, а ключови характеристики в купето са усъвършенствани за максимален комфорт.
С дължина от 4670 мм и междуосие от 2710 мм автомобилът е проектирано да осигурява възможно най-много интериорно пространство за пътниците и багажа им
Пътниците на задната седалка имат достатъчно пространство за главата, раменете и лактите. Пространството за коленете, което е най-доброто в класа с 289 мм, си остава същото. Моделът вече предлага задна седалка с регулиране на наклона в две позиции, която позволява на пътниците да пътуват в комфорт на дълги разстояния. За да се подчертае усещането за простор, Renault Koleos може да бъде оборудван със стъклен панорамен покрив.
С разположени в багажника дръжки системата Easy Break позволява бързо сгъване на задната седалка в съотношение 1/3-2/3. Товарният капацитет варира от 498 дм3 VDA (579 л) с вдигнати пет седалки до 1706 дм3 (1795 л) със сгъната задна седалка. Багажникът предлага интелигентна функционалност с повдигнат под на нивото на прага за товарене, за да осигури равен товарен отсек. Koleos има и множество отделения за съхранение (общо 35 л), включително 11-литрова жабка и 7-литрово отделение в централната конзола. Отпред има подгряващи и охлаждащи поставки за чаши.
Fun Fact about our #RenaultKOLEOS?
More than 100,000 units were sold in 83 countries in 2018 ?, making it one of our best-selling models worldwide. ?? pic.twitter.com/pfW3bAGCvL— Groupe Renault (@Groupe_Renault) June 6, 2019
Новият Renault Koleos е оборудван с ново поколение двигатели Blue dCi
Произвеждани в завода в Клеон, Франция, те предлагат две нива на мощност:
– Blue dCi 150 X-Tronic, 150 к.с. Предлаган във вариант със задвижване на две колела (задвижване на предните колела), той отделя 143 г CO2 на километър (стойности съгласно тестовете WLTP, съпоставени с NEDC).
– Blue dCi 190 X-Tronic All Mode 4×4-i: предлага с 15 к.с. повече от предходното поколение. Комбиниран с трансмисия със задвижване на всички колела, той отделя 150 г CO2 на километър (стойности съгласно тестовете WLTP, съпоставени с NEDC).
Новият Renault Koleos предлага 190 мм пътен просвет, един от най-големите в тази категория, а късите надвеси осигуряват преден и заден ъгъл на заход от съответно 18° и 25°. Така автомобилът демонстрира истинска офроуд проходимост при шофиране по неравни пътища и пресечен терен.
Системата All Mode 4×4-i на новото Renault KOLEOS не само увеличава офроуд проходимостта, но и подобрява пътното поведение, за да предложи по-голяма стабилност и безопасност
В Автоматичен режим всички сензори постоянно следят ускорението, отклонението и ъгъла на волана. Разпределението на въртящия момент между предните и задните колела след това се регулира, за да осигури по-добро сцепление.
Koleos включва всеобхватна гама от системи в помощ на водача (ADAS). Той вече е оборудван със система за предупреждение при пресичане на осевата линия (LDW), система за предупреждение при наличие на обект в сляпата точка (BSW), система за разпознаване на пътните знаци (TSR), система за автоматично превключване на къси/дълги светлини (AHL), 360° камера и система Easy Park Assist (EPA). От септември 2018 г. гамата се допълва от адаптивен круиз контрол (ACC) като стандартно оборудване във всички версии и система за сигнализация при умора на водача (TDW). Активният спирачен асистент (в градски и извънградски условия) включва система за разпознаване на пешеходци в града.
Системата R-LINK 2 за навигация и мултимедия се предлага в два размера (в зависимост от версията) – 7-инчов хоризонтален или 8,7-инчов вертикален екран. Съвместима с Apple CarPlay и Android Auto, функцията за репликиране на съдържание от смартфона на екрана вече е вертикална за по-лесно разчитане, с Apple CarPlay на цял екран. Koleos е оборудван със система за гласово разпознаване. Тя эсе активира от волана за лесно управление на навигацията, телефонните обаждания, приложенията, имейлите и радиото. В R-LINK Store клиентите могат да открият каталог с приложения, специално създадени за употреба в автомобила, включително популярната навигационна система Waze. За по-голямо удобство вече и двата USB порта са разположени под централната конзола в основата на скоростния лост.