Новият нос на Уилямс е с 5 см по-къс от стария обясни техническият директор на тима Пат Саймъндс, но тези 5 см разлика в общата дължина от началото на кокпита от 90 на 85 см създават страшно много промени в поведението на всички въздушни потоци. Носът бе един единствен и бе поставен на колата на Фелипе Маса в комбинация с ново предно крило, с нови вертикални елементи.
Саймъндс обясни, че със сигурност новата конструкция ще даде по-добри резултати, но в Бахрейн за една тренировка екипът не успя да се оправи с промените в настройките и поради тази причина Маса записа по-слабо време от Валтери Ботас, който бе със старата конфигурация. Фелипе обясни, че задната част е станала крайно нестабилна при промените, докато е добавено притискане отпред.
Пат Саймъндс обясни, че макар промяната да не изглежда голяма е постигната много трудно и сериозен проблем е било покриването на краштестовете на ФИА, като в завода са били направени 10 опита, преди конструкцията да бъде избрана.