Аеродинамичната революция за сезон 2022
Напълно новите автомобили във Формула 1, създадени според новите правила, подхранват очаквания, че спортът навлиза в нова ера. Нова ера на по-оспорвани състезания, на по-лесни изпреварвания и по-изравнени сили. Затова и в този брой поглеждаме по-задълбочено към променения регламент. Какво и как се трансформира и защо. Появилите се първи снимки на болида на Хаас VF-22 ни дадоха основание да потърсим най-общо областите, в които ще има възможности за творчество от страна на екипите. В същото време имахме шанса на една виртуална конференция да чуем и какви са очакванията в развитието на задвижващите системи, как ще използват синтетични горива от малките формули и т.н. Актуалната тема за задвижващата система на Ферари е друг сюжет, чиято развръзка се очаква скоро.
В крайна сметка обаче хората взимат крайните решения, от тях зависи успехът и този път ви срещаме с Пиер Вашѐ. Техническият директор на Ред Бул остава винаги в сянка, но е един от онези експерти, на които се дължат постиженията на екипа в последните години.
Нова епоха настъпи и в световния рали шампионат. Независимо от факта, че легендите Льоб и Ожие се бориха за победата в Монте Карло, всъщност първенството ще е битка за други, с напълно различни автомобили, за които също решихме специално да ви разкажем.
Представянията на болидите от Формула 1 ще следват едно след друго, после тестове и преди да открием новия сезон, ще направим следващия ни брой отново и на хартия, с традиционната ни книжка с пилоти и писти, за която някои от вас вече ни писаха.
Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!
Предварително благодаря за интереса.
Приятно четене!
Иван Тенчев
Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Вече можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.