Нов шоурум на Audi отваря врати в Пловдив в началото на декември 2006 г. Продажбено-сервизният комплекс ще работи под името
Porsche Plovdiv. Той е собственост на вносителя на Audi в България – Porsche BG дъщерна фирма на една от една от най-големите фирми в Европа за търговия с автомобили Porsche Holding. Porsche Plovdiv е третият собствен дилър, който Porsche BG открива за изминалата година и половина от стъпването си на българския пазар.
Продажбено-сервизният комплекс в Пловдив е разположен на площ от 594 кв.м. на Пазарджишко шосе, № 82. В изложбената част ще бъдат представени 4 автомобила Audi. Сервизът в рамките на комплекса е оборудван със съвременна техника в съответствие с високите стандарти на марката Audi. Резервни части оторизираният вносител доставя ежедневно, което допринася допълнително за качеството и скороста на сервизните услуги. Обслужването ще бъде на ниво, което отговаря напълно на европейските норми и се основава на дългогодишния търговски опит на Porsche Holding. Екипът на шоурума в Пловдив е професионално подготвен и вече е преминал през курс на обучение.
Продажбите на нови автомобили Audi в България бележат 51% ръст
за периода януари – октомври 2006 г спрямо миналта година .
Откриването на шоурум в Пловдив е поредна стъпка към разширяване на присъствието на Audi на българския пазар. Развитието се основава на добрите продажбени резултати на автомобилите с тази марка в страната. За периода януари – октомври 2006 г. в България са продадени 246 автомобила Audi. Това формира 51% ръст на продажбите спрямо същия период на 2005 г., когато са реализирани 162 автомобилa.
Данните показват, че най-предпочитан модел от клиентите в България за десетте месеца на 2006 г. е Audi А6, от който до краен клиент са предадени 63 автомобила. Със забележителен обем продажби се отличава и премиерният модел Audi Q7, който бе представен на българския пазар през април 2006 г. За периода до октомври 2006 г. от него са предадени 65 автомобила.
В световен мащаб Audi бележи рекорден ръст на продажбите от 8,7%
за десетте месеца на 2006 г.
Изминалите десет месеца от началото на 2006 г. са най-успешните в историята на Audi. През периода са продадени са 757 700 автомобила в световен мащаб, което представлява ръст от 8,7% в сравнение със съответните данни за миналата година. През периода януари-октомври 2005 г. крайни клиенти са закупили 697 039 автомобила от известната марка.
“Пазарът реагира забележително при въвеждането на модела R8. Планираме до края на 2006 г. да представим и Audi TT Roadster. Успехът на сега предлаганата гама модели, към която наскоро добавихме и новото Audi TT Coupé, ни дава основание да очакваме с оптимизъм резултатите в края годината”, заяви Ралф Уейлер, завеждащ маркетинг и продажби на AUDI AG. в Борда на директорите
Данните от продажбите показват, че най-търсен в световен мащаб за десетте месеца на 2006 г. е Audi A3, от който са продадени 202 400 бройки (11,3% ръст). Сред моделите, към които има голямо търсене се нареждат също Audi A6 включително Audi A6 allroad quattro (195 600, 12,8% ръст), Audi A4 Cabriolet (25 300 автомобила, 17,9% ръст), Audi A8 (19 300, 9,2% ръст) и Audi Q7 (39 300 коли).