Nissan обяви първа фаза на ексклузивната партньорска активност “Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan”. Играта ще даде възможност на феновете на футбола и на марката да гласуват за най-вълнуващия гол в най-престижния европейски клубен футболен турнир.
„Гол на седмицата“ е част от 4-годишното партньорство на Nissan с Шампионската лига и стартира по време на първия мач от груповата фаза на 16-17 септември. Състезанието ще се провежда на уебсайта UEFA.com, както и в секцията UEFA Champions League на официалния уебсайт на Nissan България – www.nisssan.bg, която ще стартира официално на 18 септември.
– Шампионската лига на УЕФА събира най-добрите футболисти от цял свят, за да се състезават през сезона. Играта „Гол на седмицата“ ще позволи на футболните фенове да коментират и определят най-добрия и най-техничния гол на UEFA Champions League след всяка игрова седмица. Същевременно играта ще предложи на футболните фенове ексклузивната възможност да изживеят вълнението от футболното игрище директно онлайн – коментира Роел де Ври, корпоративен вицепрезидент, глобален директор „Маркетинг, комуникации и стратегия” на марката Nissan
“Гол на седмицата на UEFA Champions League, инженерство от Nissan” ще представя до пет от най-добрите голове от всяка игрова седмица, като те ще са избрани от панел от съдии на UEFA. Феновете ще могат да гласуват до полунощ (CET) всеки четвъртък на всяка седмица, в която са играни мачове от UEFA Champions League. Всички гласували ще участват в седмична томбола за различни награди – от сувенири на UEFA Champions League до билети за мачове.
Nissan е официален световен автомобилен спонсор на UEFA Super Cup и UEFA Champions League за периода от 2014/2015 до 2017/2018. Тази дейност допълнително подсилва партньорството на Nissan с най-престижния клубен футболен турнир, следвайки съобщението, че трикратният носител на титлата в Шампионската лига Андрес Иниеста и капитанът на Париж Сен-Жермен и Бразилия Тиаго Силва ще бъдат посланици на Nissan. Като двама нови инженери на вълнението в Nissan, футболистите ще помогнат на компанията да представи нови иновации към преживяването на футболните фенове и ще играят ключова роля в новата глобална рекламна кампания на Nissan.