Преди автомобилния салон в Париж (Mondial de l’Automobil), Honda пусна снимки и подробности за няколко подобрения в моделната гама на Civic за 2015 г. и новата версия Civic Sport.
Както Civic и Civic Tourer се полза от новия външен дизайн отпред, като осигурява нов спортен облик за модела, който е оборудван с нови фарове с интегрирани дневни светлини и нова предна броня. Хечбека на Civic също така вече е с нова задна броня, странични прагове, заден спойлер с черно покритие и задни комбинирани LED светлини.
Заедно с тези подобрения отвън, гамата за 2015 г. има новости и в интериора – нови платове и шевове за седалките и облегалките, нови лайстни с хромирани дръжки на вратите и контролен панел, завършени в черен металик. Тези естетически подобрения се съчетават добре с водещото вътрешно пространство за класа, както и за обемите на багажните отделения – 477 л за Civic и 624 л за Civic Tourer, които остават най-добрите в съответните сегменти.
В гамата на Civic за 2015 г. премиера прави изцяло новата аудио и информационна система Honda Connect. Тя предлага удобство и непрекъснато свързване докато сте на пътя, с основните функции, включително; AM / FM, DAB и интернет радио, Bluetooth, сърфиране в интернет, сателитна навигация и камера за задно виждане при паркиране. Системата работи с Android 4.0.4 и разполага с на смартфон на седем инчов дисплей.
Новият Civic Sport
Гамата на европейския Civic се разшири с въвеждането на новия Civic Sport. Той е на базата на хечбек Civic и се захранва от 1.6-литров I-DTEC, дизелов двигател със 120 к.с. или 1.8-литров I-VTEC бензинов двигател със 142 к.с. Колата е със цветен заден спойлер и 17-цолови лети джанти, които са уникални и са само за версията Sport. В допълнение, Civic Sport прилича поразително на дизайн на предстоящото Type R с нова предна броня с по-ниска решетка и черна подплата на покрива на кабината.
Всеки модел в гамата Civic за 2015 г. ще има добавен като стандарт системата City-Brake Active (CTBA) на Honda. Специално проектирана да помогне да се избегнат или смекчат произшествията при ниска скорост, системата използва радарна технология за сканиране на пътя напред, автоматично задействане на спирачките, ако се установи непосредствен риск от сблъсък. Системата е проектирана да работи при скорости под 30 км/ч.