Начало Автомобили Mitsubishi Motors Europe с 10% ръст в продажбите за 2013 г.

Mitsubishi Motors Europe с 10% ръст в продажбите за 2013 г.

33
0
Mitsubishi

Mitsubishi Motors Europe (MME) постигна 10% увеличение на продажбите в 34 страни през 2013 г. Това е резултат на активната дейност на дистрибуторите в отделните страни, постепенното обновяване на предлаганите модели и навлизането с Outlander PHEV в обещаващия пазар на плъг-ин хибридните електромобили.

Увеличавайки общия брой на продадените автомобили от 96 933 през календарната 2012 година на 106 712 през календарната 2013 година, MME бележи отново растеж за първи път от две години насам, надхвърляйки прага от 100 000 продадени автомобила. Този резултат се потвърждава и от данните на ACEA (Европейската асоциация на производителите на автомобили), които посочват растеж от 4.9%, определен на базата на по-строг подход (данни само за ЕС и ЕFTA, без пикапи като L200).

Положителни са и резултатите за отделните страни, където европейските дистрибутори на Mitsubishi Motors в много случаи се представят значително по-добре от конкурентите, особено във Великобритания, Израел, Турция, Норвегия и т.н.

Въвеждането на Outlander PHEV на пазарите и в други страни в региона след януари се очаква да доведе до затвърждаване на тази тенденция и през календарната 2014 година, успоредно с постоянното увеличаване на продажбите в цяла Европа, подобно на успеха на тези автомобили на холандския пазар.

Най-големите пазари на ММЕ за миналата година са Германия, Великобритания, Холандия, Израел, Норвегия, Франция.

Наред с пазарния успех на Outlander PHEV  в рамките на продуктовата линия на New Outlander (като в Швеция поръчките вече надхвърлиха 1000), промени се забелязват и в пазарния профил в Европа и за останалите модели на Mitsubishi Motors. Следвайки средносрочните цели на бизнес плана “New Stage 2016” на Mitsubishi Motors Corporation, в който се отделя специално внимание на нискоемисионните малки автомобили и на ефективните кросоувъри (SUV и пикапи), MME постигна добър баланс на продажбите през календарната 2013 година: малки автомобили – 23 536 автомобила, ASX – 27 693 автомобила, New Outlander – 27 121 автомобила, мощни автомобили – 21 628 автомобила.

През 2014 г. ММЕ отбелязва 40 години присъствие на пазара в Европа и ще продължи да засилва позициите си на Стария континент чрез нова организация на дейността в Германия и Испания, продажба на Outlander PHEV във всички страни в Европа, по-широка дистрибуция на Space Star/Mirage и целенасочен лаунч за Attrage (Израел), усъвършенстване и на останалите модели. Освен това в периода след календарната 2015 година се очакват и други важни новини, свързани с предлаганите продукти, с цел поддържане на растежа на продажбите и рентабилността на компанията и подобряване на имиджа на Mitsubishi Motors в Европа.