Начало Автомобили Mitsubishi Motors с 28% ръст на продажбите в Европа през 2014 г.

Mitsubishi Motors с 28% ръст на продажбите в Европа през 2014 г.

29
0

Mitsubishi Motors Corporation продължи да засилва своите позиции в Европа, повишавайки продажбите с 28% до 136 928 автомобила (в сравнение със 106 712 продадени автомобила през календарната 2013 г.) за региона.

Тези резултати отразяват на първо място цялостната икономическа ситуация на Стария континент, характеризираща се с възстановяване (напр. Испания, където продажбите на компанията нараснаха с 51%, с което този пазар премина от 9-та на на шеста позиция в Топ 10 за MME34), укрепване (Великобритания – с 52%) или непрекъснат растеж в Полша – първата по големина икономика в Централна Европа – която вече е в Топ 5 (с + 77%).

Класацията Топ 10 на страните от MME34 за календарната 2014 г.:

1 – Германия: 24 974 автомобила (+14%)

2 – Великобритания: 22,793 автомобила (+52%)

3 – Израел: 13 154 автомобила (+>100%)

4 – Холандия: 12 074 автомобила (-2%)

5 – Полша: 6 632 автомобила (+77%)

6 – Испания: 6 147 автомобила (+51%)

7 – Норвегия: 5 843 автомобила (-7%)

8 – Швеция: 5 778 автомобила (+77%)

9 – Турция: 5 428 автомобила (+6%)

10 – Франция: 5 106 автомобила (-3%)

 

Растежът на Mitsubishi Motors отразява разумните ценови предложения – от заемащия централна позиция ASX (+33%) до вечно популярния Pajero/Montero/Shogun (+26%) или настоящия L200 – лидер в сегмента в Турция с пазарен дял 33%(4 205).

Същото важи и за доброто представяне на моделите от линията „Global Small” в съответните ключови пазари, напр. Германия (9 350 автомобила Space Star) и Дания (1 732 автомобила Space Star), където бе постигнато истинско възстановяване на позициите на Mitsubishi Motors (с общи продажби 2 624 автомобила Mitsubishi или +>200%). В Израел, където за втора поредна година Mitsubishi Motors отбеляза най-голям растеж сред топ 25 за този пазар, „Global Small” също допринесе сериозно за този резултат с продадени 3 762 автомобила Space Star и 4 117 автомобила Attrage през календарната 2014 г.

Резултатите за Великобритания, където дилърската мрежа генерира най-голямата възвръщаемост на продажбите в цялата история на компанията на този пазар, са още едно доказателство за успеха на Mitsubishi Motors.

Mitsubishi Outlander PHEV е начело в класациите за най-продаваните plug-in хибридни автомобили в Европа, изпреварвайки значително своите конкуренти. Един от най-добрите примери в това отношение е Швеция, където през календарната 2014 година са продадени 2 289 автомобила, което отговаря на пазарен дял от около 50% в класа „Супер Еко автомобили”.

Това постижение се дължи изцяло на приложените в Outlander PHEV технологични решения от следващо поколение и уникалните предложения от реалния живот (4WD SUV с два електромотора и система за самозареждане, различни автоматични режими на задвижване, пълноразмерен 5-местен автомобил с товарен обем 463 литра и т.н.), а не на някакви данъчни облекчения, каквито всъщност се предлагат и за останалите не толкова успешни plug-in хибридни автомобили на други производители.