Екипът на Макларън ще изпробва нови аеродинамични елементи по време на днешния втори ден от вторите тестове на отборите от Ф1 на пистата Каталуня. Заради проблемите в последните дни от първите изпитания миналата седмица, тимът предвижда активна работа и изпробване на нови части в следващите дни за изпитания, които са и последни преди първия старт в Австралия на 20 март.
Днес в Барселона зад вола на болида е Дженсън Бътън, като в тима се надяват да продължат положителното развитие от вчера, когато Алонсо навъртя цели 93 обиколки и завърши деня с 3-о време с гумите софт.
„Винаги е окуражаващо, когато изминем солидно количество обиколки в първия ден, заяви главният инженер на тима Мат Морис. – Прекарахме голяма част от деня, изследвайки функционалността на новата задвижваща система. Не бяхме съсредоточили вниманието си върху представянето ни като скорост.
Важно беше да направим колкото може повече километри. Събрахме голямо количество данни и денят беше позитивен. Ще продължим да работим по изглеждането на проблемите с издръжливостта и след това ще минем на дългите серии от обиколки.”
Единственият проблем за тима вчера дойде в края на сутрешната сесия, когато Алонсо спря в края на изхода на бокса. Според новият спортен шеф на Хонда за Ф1 Юсуке Хасегава софтуерен проблем е причинил изключването на електрониката на задвижващата система.