Maserati ще отбележи 100-годишнината си със специална фотосесия, наречена „Beyond the Swimsuit” (от англ. – отвъд банския). Седемте страници уникални кадри ще бъдат публикувани в Спортс Илюстрейтид в най-очаквания брой на списанието – този с банските костюми.
– Започнахме следващите си 100 години, като в началото на 2014-та стартирахме по време на Супербоул една от най-добрите си реклами – „Strike”, където в главната роля е новото Maserati Ghibli – коментира главният изпълнителен директор на Maserati S.p.A. Харалд Вестер. – Сега брандът ни ще е застъпен по уникален начин в една друга икона на попкултурата – Спортс Илюстрейтид, при това в 50-ото издание на броя им с бански костюми.
Хайди Клум е супермоделът, избран от марката за кампанията. Тя заяви, че си е изкарала страхотно на фотосесията, заснета от италианеца Франческо Кароцини. Кадрите са като сцени от ежедневието на Клум, която има много натоварена и разнообразна програма: като холивудска звезда с блестящото Quattrporte Ermengildo Zegna Limited Edition, като бизнес дама с Ghibli S Q4 и като търсещата приключения Хайди с Gran Turismo MC Stradale Trofeo Race Car.
Дамите винаги са присъствали много силно в историята на Maserati. Първата жена, която се е състезавала във Формула 1, е Мария Тереза де Филипс, като тя е зад волана на Maserati 250F през 50-те години на ХХ век. През последните години супермоделът Джоди Кид и телевизионната говорителка Вики Бътлър-Хендерсън спечелиха победи в шампионата Maserati Trofeo. Извън състезателните писти пък непрекъснато нараства броят на дамите, предпочитащи качествата на моделите Maserati. В Китай например над 30% от новите собственици на Quattroporte са жени.