Когато един пилот във Формула 1 се състезава за Ферари или Макларън винаги е много е зает! Почти не дева интервюта. Е, може веднъж два пъти годишно да поговори с някоя световна медия, но внимава да е политически коректен и не казва много.
Когато обаче вече не е част от корпоративаната култура на двата толкова специални тима разговорите стават по-естествено, а думите са по-свободни, спомените за преживяното в същите тези топтимове – са по-честни.
Затова изпитах огромно удоволствие от разговора си с Фелипе Маса през тази пролет, защото далеч от строгия поглед на Лука Колаяни и Реното Бициани той с удоволствие остана да говорим доста повече от предвидените в графика му 15 минути и бе наистина сърдечно откровен за нещата от последните години е първите си месеци в Уилямс.
Приятно интервю за нашето списание даде и Ромейн Грожан, чието каране на пистата, но и извън нея все така буди много коментари.
Италианският ни колега и приятел Паоло д Алесио пък погледна този път кум успеха на Мерцедес във Формула 1 с една кратка аналогия към доминацията им от далечните 1954-1955 г.
20 години след смъртта на Аертон Сена пък се върнаха отново назад в годините към последни и часове на легендарният бразилски пилот с разказите за тях на личната му асистентка Бетис Асумбсао Хед събрани от Светлана Стойкова.
Маги Райчева пък ни върна към част от най-легендарните състезания на Аертон, който го превърнаха в иконата, която той е днес.
Извън Формула 1 този път поглеждаме към две от супер колите в останалите категории – към новата Тойота за Льо Ман и невероятният Фолксваген от световните ралита.
При автомобилите пък Краси Ръджов ни разказа от салона в Пекин за най-новите проекти на компанията Грейт Уол, която е все така единствената, опитващата се да прави реално автомобилно производство в нашата страна.
Йордан Севов пък ни запознава не само с проблемите и иновациите в шампионските коли на Ред Бул и тяхното управление, но и с новото поколение на бестселъра Нисан Кашкай.
В същото време Стефан Илиев хвърли своите усилия по новия брой на Мото Club, който отново имате в ръцете си заедно с ClubS1 и ние се надяваме, че така за вас е наистина изгодно да получите две списания, с близки теми на цената на едно.