Начало Други Маршавелов ще бъде съотборник на Влъчков в оставащите 2 кръга в GT4

Маршавелов ще бъде съотборник на Влъчков в оставащите 2 кръга в GT4

146
0
Иван Влъчков,Константин Маршавелов

Константин Маршавелов ще бъде съотборник на Иван Влъчков, шампион в клас Туринг, в двата последни кръга от европейските GT4 серии за Централна Европа в отбора на София Кар Моторспорт. Българското дуо ще се състезава зад волана на родния болид Sin Car R1 GT4, проектиран от инж. Росен Даскалов и екипа на Син Карс.

Досега в отминалите 3 кръга Иван караше сам в категорията на аматьорите, а за надпреварите на Словакия Ринг и Зандвоорт в Холандия компания ще му прави Маршавелов, който е шампион на писта в серия Макси в 3 от последните 4 сезона. До момента Влъчков е втори в шампионата в своята категория с общо 3 спечелени състезания.

Преди това обаче дуетът ще направи първи си истински еднодневен тест на Словакия Ринг на 1 август. Маршавелов вече познава колата, като направи изпитания на Серес заедно с Иван преди близо 2 месеца като част от подготовката за участието на българския отбор в 24-те часа на Льо Ман.

„Правим тестовете единствено, за да може Косьо да се почувства още по-комфортно в автомобила, да усети колата на истинска писта, а не на трасе като Серес, което той познава много добре, заяви Даскалов. – Още през юни бях впечатлен от начина, по който той се адаптира към автомобила. Другите тимове задължително правят тестове преди всяко състезание.

Ние не можем да ходим на тестове, защото нашият бюджет клони към нула. Но сме принудени да направим това тренировъчно пътуване до Словакия. Планирал съм 15-20 км да кара Иван, да направи записи на рейс-навигатора, а след това, заедно със записаното от миналата година тук, да го гледаме. След което само Маршавелов да бъде на пистата възможно най-дълго.“

„Смятам, че ще се адаптирам много бързо и към автомобила, и към трасето, независимо, че е крайно специфично с дългите си завои и превалите, каза Маршавелов. – Никога през живота си не съм карал на истинска професионална автомобилна писта. Но като всеки състезател от смесените бойни спортове, имам добра координация и много добра култура на движенията.

Със сигурност това ще ми позволи лесно да се приспособя и към автомобила и към пистата. Истината е, че останах силно впечатлен от качествата на колата още по време на тестовете в Гърция. Мисля, че още тогава доста бързо се приспособих. Нямам никакви проблеми с ръста при влизане и излизане от кокпита, проектиран е идеално и вътре наистина е комфортно.“

„Ще дам всичко от себе си, да покажем колко е добра българската кола с български екипаж, заяви от своя страна Иван Влъчков. – Благодаря на АСК Дамасцена Алба за доверието и безценната помощ.“