Начало Избрани Марко: Ред Бул преодоля две-три препятствия в подготовката си за сезон 2022

Марко: Ред Бул преодоля две-три препятствия в подготовката си за сезон 2022

1862
0
Кристиан Хорнер, Хелмут Марко, Ред Бул
Кристиан Хорнер и Хелмут Марко; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Отборът на Ред Бул е преодолял няколко сериозни препятствия в подготовката на автомобила си за сезон 2022, заяви Хелмут Марко. 78-годишният австриец коментира и в интервю за вестник Клайне Цайтунг, че работата по проекта за 2022 г. трябваше да се свърши при вече ограничен бюджет и докато тимът участваше в битката за титлите.

„Преодоляхме две-три сериозни препятствия. Това е най-голямата промяна в правилата за последните 15-20 години“, заяви Марко

„Цялото планиране и конструиране се случи при бюджетни ограничения. Освен това се борехме за титлата и едновременно с това трябваше да придвижваме новата кола напред. Що се отнася до презентацията, то това беше събитие за конкретния момент. Беше важна за партньорите ни. Дори за първото състезание в Бахрейн ще има промени.“

Марко повтори също така, че на представянето, на което бе обявен нов главен спонсор на Ред Бул в F1, не бяха разкрити подробности за колата. Тя напомняше на показания миналия сезон на пистата Силвърстоун макет. Ред Бул RB18 бе показан миналата седмица.

Съветникът на Ред Бул в Гран при каза също така, че рейс директорът на ФИА Майкъл Маси не бива да бъде превръщан в изкупителна жертва за случилото се в последните обиколки на миналогодишната Гран при на Абу Даби

„Основната цел на разследването на ФИА е да изясни, че Маси просто бе претоварен в ситуацията и че шефове на отбори не може да се бъркат в работата на рейс дирекцията по радиото. Всичко трябва да е по-ясно. Според мен ще се опитат да облекчат малко управлението на надпреварите.“

„Големите отбори като нас имат хора по фабриките, които анализират всеки дребен детайл и моментално подават информация към питуола. В този аспект ФИА безнадеждно изостава и няма достатъчно хора. Маси искаше да намери спортно решение. В случаите с поява на кола за сигурност често един пилот има повече полза от друг. В американските серии IMSA могат да се добавят три обиколки и състезанието се удължава. Във Формула 1 обаче това не е опция заради горивото“, допълни Марко.