Марк Уебър ще стартира от питлейна в днешното състезание за Гран при на Китай, след като снощи бе дисквалифициран и пратен последен на грида.
В тима на Ред Бул предпочетоха тази сутрин да изтеглят колата му от закрития парк и да сменят скоростната кутия и всъщност почти цялата задна част на колата – задно окачване, хидравличната система за скоростната кутия, съединител, връзките на задното крило и горивната помпа. Абсолютно същия подход тимът използва и в Гран при на Абу Даби миналата година, когато сходни проблеми имаше Себастиан Фетел.
Смяната на предавките сега ще позволи на Уебър да е по-бърз на двете дълги прави и да изпреварва по-лесно.
Стандартната подредба на Ред Бул бе с по-къси предавки за темпо в острите завои и на правата Марк бе с 10 км/ч по-бавен от Нико Розберг, който бе най-бърз вчера.
С промяната на предавките Фетел изпреварваше лесно в Абу Даби и стигна до подиума.