Феновете на БМВ бяха доста разочаровани, когато се разбра, че няма да има М-версия на новото Z4. Най-мощната версия на двуместния кабриолет има малко над 300 конски сили, което не задоволява напълно желанията на някои от почитателите на баварския концерн.
Компанията Манхарт Рейсинг обаче има решение на проблема – а именно – внедряването на V10 двигателя от М5 и М6 в малкото и тясно купе на Z4 (макар и да става въпрос за предходната версия на модела). За някои това изглежда доста трудна задача, но екипът на собственика на фирмата – Гюнтер Манхарт, се занимава с преработка на двигатели БМВ от 25 години.
На всичкото отгоре тунинг специалистите са повишили допълнително мощността на разполагащия стандартно с 507 к.с. агрегат и сега той вече разполага с 550 „коня“. Това е постигнато най-вече чрез пренастройване на ECU-то му. Така тежащият вече 1450 кг роудстър може да се ускори от 0 до 100 км/ч за 3.9 секунди и да постигне максимална скорост от над 300 км/ч, тъй като ограничителят на скоростта е премахнат. Точната стойност обаче не се споменава. Разбира се освен двигателя са сменени и трансмисията, и диференциала, които са от М5 Е60, а съединителят е произведен от Fichtel & Sachs.
Стилистично колата не е променена много, но естествено не това е целта тук. Ревизиите по екстериора се изразяват най-вече с нови 19-цолови джанти, които са обути с гуми с размер 235/35 отпред и 285/30 отзад.