И двамата пилоти на Макларън бяха много доволни от поведението на колата днес, но пък за сметка на това отборът все още не е решил дали да използва сиситемата F-duct в неделя.
Използването на технологията на Монца бе тема на доста дискусии в предишните две седмици, като днес Макларън караха както с нея, така и без, но въпреки това не успяха да вземат решение дали да я ползват в състезанието или не, тъй като разликата в поведението на колата с и без системата е твърде малка.
Ето какво заяви Люис Хамилтън след края на втората свободна тренировка:
„Имахме две добри сесии днес. Сутринта в първата тренировка карахме с пакет, който дава повече аеродинамично притискане и колата се държа добре, но на правите не бях толкова бърз, колкото преди. Във втората тренировка използвах различен аеродинамичен пакет от Дженсън, който караше с изправено задно крило и без F-duct, така че трябва да прегледаме всичките данни довечера, за да решим кой подход ще работи по-добре. И двете конфигурации бяха бързи, така че не сме в лоша позиция.
Двата пакета бяха много близки – единият е по-бавен на правите, но по-бърз в завоите, а при другия е обратното и като цяло и двата са еднакво балансирани за цяла обиколка.
Все още не сме решили какво ще правим утре. Трябва да видим кой пести повече гориво и кой има повече потенциал. Ще решим това тази вечер.“
Съотборникът му Дженсън Бътън пък използваше системата F-duct, за да прецени какви точно са преимуществата й на конфигурацията на Монца.
„Люис и аз опитвахме различни нива на аеродинамично притискане днес и събирахме информация, за да видим кое работи най-добре тук. Аз останах с F-duct и пакета с по-високо притискане и бях общо взето доволен.
Денят започна добре за мен, но когато започнахме да променяме все повече и повече неща, аз ставах все по-недоволен от колата си. Но като цяло всичко работи добре – все още има няколко подобрения, които трябва да направим, за да сме изцяло доволни, но говорим повече за дребни поправки, отколкото за големи промени“, обясни настоящият световен шампион.