Макларън ще са с повече нови компоненти за Гран при на Германия, но няма да има радикални промени в МР4-29, заяви рейсинг директорът на тима Ерик Булие.
Увеличението на елементите е следствие от скорошния прогрес на екипа на писта. Дженсън Бътън отбеляза, че екипът е установил добра корелация на данните от аеродинамичния тунел и реалното поведение на писта на колата с последните компоненти. Той се класира трети в квалификацията на Силвърстоун, а на финала бе четвърти, докато съекипникът му Кевин Магнусен завърши седми в Гран при на Великобритания.
– Всъщност на Силвърстоун нещата се развиха по-добре, отколкото очаквахме – заяви Булие. – Затова решихме да следваме още малко по-нататък избрания път. Най-новият пакет, който по принцип бе предвиден за Силвърстоун, но дойде още в Австрия, е добър прогрес. Сега ще се опитаме да изтеглим всички новости малко по-рано. В Германия ще сме с още повече нови неща, отколкото бяха планирани първоначално. Но няма да има радикална промяна. Освен това изгладихме политиката си относно стратегията и сега ще натиснем максимално и колкото се може по-дълго за развитието на този автомобил – 29А.
Булие освен това освен това заяви, че когато изискваш по-добра работа, то това изискване е за всички в тима – пилоти, служители, всички в компанията.
След това допълни, че лично той е много доволен от представянето на Дженсън и Кевин тази година.